روحانیون اجرای طرح‌های قرآنی را در برنامه‌های تبلیغی خود قرار دهند
کد خبر: 3316552
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴

روحانیون اجرای طرح‌های قرآنی را در برنامه‌های تبلیغی خود قرار دهند

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودان در همایش طلایه‌داران تبلیغ بیان کرد:از روحانیون انتظار می‌رود تا با راه‌اندازی برنامه‌ها و طرح‌های قرآنی و قراغت روزانه، قرآن را در برنامه‌های تبلیغی خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قران(ایکنا) از هرمزگان، حجت‌الاسلام سید‌مهدی هاشمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودان دیروز، 30 خرداد‌ماه در همایش طلایه‌داران تبلیغ در جمع روحانیون، مسئولان هیئت‌های مذهبی و مداحان این شهرستان، با تأکید بر نوآوری در تبلیغ، ماه مبارک رمضان را فرصتی مناسب برای تقویت معنویات در جامعه دانست و گفت: در این ماه هم رحمت الهی غلیان دارد و هم دل‌های مردم آمادگی پذیرش معنویت را زیاد دارد و از روحانیون نیز انتظار می‌رود تا با راه‌اندازی برنامه‌های قرآنی و قراغت روزانه، قرآن را در برنامه‌های تبلیغی خود قرار دهند.

رئیس تبلیغات اسلامی رودان از ماه رمضان به‌عنوان ماه ارزشمند و با فضیلت یاد کرد و گفت: کسی که فضائل و ارزش‌های این ماه مبارک را زنده کند مشمول رحمت ویژه الهی است.

وی با اشاره به برنامه‌های قرآنی در این ماه پربرکت  گفت: برپایی کلاس‌های صحیح‌خوانی، روخوانی و حفظ قرآن کریم از ویژه‌برنامه‌های ماه پرفیض رمضان است و سعی بر این است که در راستای استفاده و فیض بیشتر مخاطبان، محافل تفسیر قرآن نیز برگزار شود.

وی با اشاره به دسیسه‌های فرهنگی دشمن، حضور و جذب جوانان به مساجد را مسئله‌ای اساسی برشمرد و اظهار کرد: برای حضور بیش از پیش جوانان در مساجد، باید برنامه‌ریزی و اقدام اساسی انجام شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودان با اشاره به اینکه رمضان ماه بهار قرآن است، گفت: مبلّغان روحانی ضمن انجام تبلیغات دینی و اسلامی در سطح مساجد به سؤالات شرعی مؤمنان و روزه‌داران نیز پاسخ می‌گویند.

captcha