آغاز ثبت نام پنجمین مسابقه «ترنم وحی» در فرهنگ‌سرای آفتاب
کد خبر: 3320483
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

آغاز ثبت نام پنجمین مسابقه «ترنم وحی» در فرهنگ‌سرای آفتاب

گروه فعالیت‌های قرآنی: ثبت نام پنجمین دوره مسابقه ترنم وحی فرهنگ‌سرای آفتاب از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، معصومه ایمانپور، رئیس فرهنگ‌سرای آفتاب با اعلام برگزاری پنجمین دوره مسابقه «ترنم وحی» ویژه ماه مبارک رمضان گفت: این مسابقه به منظور تعمیق باورهای دینی و گسترش اخلاق شهروندی و با محوریت سوره مبارکه «زمر» که حاوی مطالب غنی در مورد یکتایی خداوند در آفرینش و تدبیر و تربیت کردن او، عبادت و به خصوص اخلاص در بندگی و قیامت است برگزار می‌شود.
ایمان‌پور درباره شرایط سنی و جنسیتی حضور در این مسابقه اظهار کرد: مسابقه ترنم وحی بدون تفکیک جنسیتی و با امکان حضور تمامی علاقمندان اجرا خواهد شد.
رئیس فرهنگ‌سرای آفتاب تصریح کرد: در این دوره از مسابقات، کتاب تفسیر سوره «زمر» تألیف حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محسن قرائتی مورد آزمون قرار می‌گیرد.
وی از برگزاری آزمون متمرکز این مسابقه در روز چهارشنبه 24 تیر مصادف با 28 رمضان خبر داد و بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در پنجمین دوره مسابقه ترنم وحی می‌توانند از 8 تا 18 تیرماه با مراجعه به فرهنگسرای آفتاب کتاب مورد نظر را برای شرکت در مسابقه دریافت کنند.
وی درباره مراسم تقدیر از برگزیدگان این آزمون یادآور شد: طی مراسمی که در دهه کرامت و سالروز میلاد ثامن الحجج حضرت علی‌ابن‌ موسی‌الرضا(ع) برگزار می‌شود هدایایی به رسم یادبود به نفرات برگزیده اعطا خواهد شد.
شایان ذکر است، ثبت نام در پنجمین دوره مسابقه «ترنم وحی» از روز دوشنبه 8 تیر با مراجعه حضوری به فرهنگسرای آفتاب به نشانی خیابان دکتر شریعتی، روبروی خیابان دولت، خیابان امام‌زاده آغاز می‌شود.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زهرا
|
-
|
۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۴:۴۷
0
0
سلام من از شهرکرد مزاحمتون میشم من دوست دارم توممسابقه ترنم وحی شرکت کنم ایا امکانش هست.
captcha