عرضه مصحف شریف به ۱۱ زبان/ ارائه بزرگترین و کوچکترین قرآن در غرفه دارالقلم
کد خبر: 3321373
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

عرضه مصحف شریف به ۱۱ زبان/ ارائه بزرگترین و کوچکترین قرآن در غرفه دارالقلم

گروه ادب: غرفه دارالقلم در بخش ناشران و فروش کتاب بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اقدام به عرضه و فروش قرآن به ۱۱ زبان دنیا کرده است.

هاشم ربیع‌زاده، مسئول غرفه دارالقلم  که از کشور سوریه در نمایشگاه قرآن حضور یافته است، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، در مورد محصولات ارائه شده در این غرفه، گفت: کتاب‌های ترجمه شده قرآن کریم به 11 زبان هلندی، انگلیسی، روسی، آذری، چینی، آلمانی، مالزی، فرانسه، ترکی، اسپانیایی و اردو به مخاطبان نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عرضه می‌شود. با عرضه کتاب به زبان‌های مختلف سعی کرده‌ایم تا پاسخگوی نیاز بازدیدکنندگان از نمایشگاه با هر زبان و سلیقه‌ای باشیم.
ربیع زاده در مورد متفاوت ترین محصولات این غرفه نیز افزود: در این غرفه دارالقلم بزرگترین قرآن به ابعاد 35 در 50 سانتی متر و کوچکترین قرآن نیز به ابعاد پنج سانتیمتر در پنج سانتیمتر که قرآن کامل است را برای فروش عرضه کرده ایم.
وی با اشاره به حضور سیزده ساله دارالقلم در نمایشگاه قرآن کریم گفت: نمایشگاه قرآن فرصتی خوب برای آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با فرهنگ و معارف قرآنی است و می‌تواند در نزدیک کردن آنها به این کتاب آسمانی نقشی تاثیرگذار داشته باشد.
مسئول غرفه دارالقلم اذعان کرد: گرانترین محصولی که در این غرفه به فروش می رسد 165 هزار تومان قیمت دارد و ارزانترین ان نیز قرآن ها سه هزار تومانی است. علاوه بر این قرآن های موضوعی نیز با 14 رنگ که هر رنگ یک موضوع را نشان می دهد عرضه شده است.
وی در پایان ضمن انتقاد از وضعیت بد فروش در نمایشگاه امسال، عنوان کرد: در مصلی تهران فروش ناشران بسیار بالاتر از دو سال اخیر بوده است، تا کنون که فروش خوبی نداشته ایم امیدوارم در روزهای آینده استقبال از نمایشگاه افزایش یابد و بخش ناشران نیز به فروش خوبی برسد.

captcha