۹۰ کاروان دانشگاهی عازم عتبات عالیات می‌شوند
کد خبر: 3323040
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
فقیهی خبر داد:

۹۰ کاروان دانشگاهی عازم عتبات عالیات می‌شوند

گروه جامعه: رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور از اعلام زمان و شرایط ثبت‌نام عتبات عالیات دانشگاهیان در اواخر هفته جاری خبر داد و گفت: ۹۰ کاروان دانشگاهی عازم این سفر معنوی می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اعلام کرد: تا پایان هفته جاری زمان و شرایط ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: قرار بود اواخر خرداد ماه زمان ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان اعلام شود اما به دلیل بروز مشکلاتی محقق نشد و زمان اعلام این موضوع به اواخر هفته جاری موکول شد.

حجت‌الاسلام فقیهی از اعزام 90 کاروان (هر کاروان متشکل از 40 نفر است) در این دوره از اعزام‌ها خبر داد و گفت: دانشجویان متأهل، اساتید و کارمندان در این دوره اعزام خواهند شد. همچنین گروه‌های دانشجویی جا مانده از عمره نیز دارای اولویت ویژه برای اعزام‌ هستند.

وی از انجام قرعه‌کشی برای مشخص شدن افراد اعزامی به عتبات عالیات خبر داد و در خصوص ارائه وام دانشجویی برای اعزام به عتبات گفت: فعلاً دادن وام و شرایط آن قطعی نشده است و پس از قطعی شدن اعلام می‌‌شود.

captcha