اعزام کاروان رسانه برای بازدید از فعالیت گروه‌های جهادی
کد خبر: 3336874
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵

اعزام کاروان رسانه برای بازدید از فعالیت گروه‌های جهادی

گروه جهاد و حماسه: سازمان بسیج سازندگی کشور در نظر دارد همزمان با ایام تابستان و عزیمت گروه‌های جهادی به مناطق محروم، کاروانی متشکل دبیران سرویس های فرهنگی رسانه ها را برای بازدید از فعالیت این گروه‌ها اعزام کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی کشور همزمان با ایام تابستان و عزیمت گروه های جهادی به مناطق مرحوم در عرصه‌های بهداشتی، درمان، اشتغال‌زایی، فرهنگی و هنری، علمی، کشاورزی و دامداری، کاروانی متشکل از دبیران سرویس‌های فرهنگی و اجتماعی رسانه‌ها نیز برای پوشش خبری فعالیت این اردوها اعزام خواهند شد.
این اردوهای جهادی در مناطق محروم  استان‌ کرمانشاه برگزار خواهد شد، شهرستان گیلانغرب، منطقه ویژه نان، روستای نیان و قیلان برگزار می شود و لذا از رسانه‌های علاقه‌مند به اعزام دبیران فرهنگی و اجتماعی خود درخواست می‌شود تا تاریخ 10 مرداد نسبت به این امر اقدام نموده و مراتب را به اطلاع برسانند.
زمان اعزام کاروان رسانه 18 مرداد ساعت 15 خواهد بود و 19 مرداد نیز ساعت 23 مراجعت خواهند کرد که این سفر یک روزه با هواپیما صورت خواهد گرفت و لذا برای هماهنگی به منظور تهیه بلیط هواپیما علاقه‌مندان باید با شماره تلفن‌های 23671381،09124271060 و 09109132272 تماس حاصل نمایند.

captcha