برگزاری کارگاه‌های آماده‌سازی نمایندگان خوزستان در مسابقات قرآن جهاد کشاورزی
کد خبر: 3347008
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

برگزاری کارگاه‌های آماده‌سازی نمایندگان خوزستان در مسابقات قرآن جهاد کشاورزی

گروه فعالیت‌های قرآنی: به منظور ارتقا سطح کیفی عملکرد نمایندگان سازمان جهادکشاورزی استان خوزستان در بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم وزارت جهاد کشاورزی به پایان رسید.

ناجی حیدری، مسئول دارالقرآن سازمان جهادکشاورزی خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: به منظور آماده‌سازی نمایندگان استان در مسابقات کشوری قرآن وزارت جهادکشاورزی کارگاه‌های آموزشی تشکیل شد.

وی بیان کرد: این کارگاه‌ها در سه جلسه و با حضور آقایان و بانوان نماینده تشکیل شده که به قرائت قرآن می‌پردازند و راهنمایی‌های لازم برای آنها ارائه می‌شود. همچنین دیگر شیوه آموزشی در این کارگاه ضبط اجرای شرکت‌کنندگان است تا پس از شنیدن قرائت خود اشکالات تجویدی و وقف و ابتدایی را برطرف کنند.

حیدری عنوان کرد: بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم وزارت جهاد کشاورزی اول شهریورماه به میزبانی استان قم برگزار می‌شود و نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان 31 مرداد به محل مسابقات اعزام می شوند.

حیدری گفت: نمایندگان این سازمان در بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم وزارت جهاد کشاورزی در رشته‌های قرائت، ترتیل، اذان و حفظ قرآن کریم در دو بخش بزرگسالان و فرزندان به رقابت می‌پردازند.

یادآور می‌شود، کارگاه‌های آموزش قرآن کریم با تدریس ناجی حیدری امروز 28 مرداد به پایان رسید.

captcha