فراخوان «فام ۳» اعلام شد/ ایده‌های مسجدی را عملی کنیم
کد خبر: 3353197
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۳

فراخوان «فام ۳» اعلام شد/ ایده‌های مسجدی را عملی کنیم

گروه جامعه: مسئول دبیرخانه ایده‌های مسجدی (فام) از انتشار فراخوان این جشنواره خبر داد و گفت: تمرکز در فام ۳ بر روی اجرای ایده‌های مسجدی است.

حجت الاسلام حسین نظری، مسئول دبیرخانه فراخوان ایده‌های مسجدی (فام3) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام خبر آغاز سومین دوره این جشنواره گفت: در دوره اول این جشنواره، فراخوان دریافت تمامی آثار مربوط به مساجد داده شد اما هدف اصلی دریافت ایده‍های مسجدی بود.

وی ادامه داد: در فراخوان ایده های مسجدی 2 هدف دریافت ایده های مسجدی و اجرای ایده های مطرح شده بود، اما تمرکز بیشتر بر دریافت ایده های مسجد بود اما در فام 3 ما بیشتر به دنبال اجرای ایده ها در مساجد و ارائه گزارش اجرای ایده ها هستیم.

حجت الاسلام نظری با تأکید بر اینکه همچنان دریافت ایده های مسجدی ادامه دارد و علاقه مندان می توانند ایده های مسجدی خود را به دبیرخانه فام 3 ارسال کنند، گفت: بیشتر ایده پردازان ما را جوان ها تشکیل داده اند و تحصیلات اغلب ایده پردازان نیز لیسانس و بالاتر است و این به این معنی است که هنوز بدنه دانش آموزشی را نتوانسته ایم با موضوع ایده پردازی مساجد درگیر کنیم.

وی اعلام کرد: رقابت در فام 3 بر دو عرصه اجرای ایده (با به کارگیری ایده های موجود در بانک ایده های مسجدی(بام) به نشانی پایگاه اینترنتی Bam.masjed.ir و یا به کارگیری ایده های جدید و ارسال گزارش تفصیلی به دو صورت نوشتاری و تصویری به دبیرخانه) و  خلق ایده های جدید است.

مسئول دبیرخانه ایده های مسجدی (فام) افزود: استفاده از ایده های واجد شرایط در بانک ایده های مسجدی(بام) با درج نام ایده پرداز و رعایت حقوق معنوی اثر و  تقدیر از آثار برگزیده با جوایز ارزنده (کمک هزینه سفر به اعتاب مقدسه و...) از جمله برنامه های فام 3 است.

لازم به ذکر است: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به درگاه الکترونیکی Fam.masjed.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن36-32923835-025 تماس حاصل کنند.

captcha