960 پیرغلام حسینی نقاط مختلف دنیا، خادم افتخاری حرم شاهچراغ(ع) می‌شوند
کد خبر: 3382505
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹

960 پیرغلام حسینی نقاط مختلف دنیا، خادم افتخاری حرم شاهچراغ(ع) می‌شوند

گروه اجتماعی: بناست تا امشب در حاشیه زیارت دسته جمعی 960 پیرغلام حسینی نقاط مختلف دنیا از حرم شاهچراغ(ع) که به شیراز آمده‌اند، همگی آنان به خادم افتخاری آن حضرت نائل آیند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، سیزدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی با حضور 960 پیرغلام داخلی و خارجی طی روزهای 14 و 16 مهرماه جاری در شیراز برگزار می‌شود.
در حاشیه این اجلاس برنامه‌های جانبی متنوعی از قبیل زیارت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و شرکت در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مضجع مطهر آن حضرت قرار دارد.
این پیرغلامان امروز با 4 پرواز چارتر وارد شیراز شدند و بناست در بدو ورود خود به سومین حرم اهل بیت(ع)، ابتدا به صورت دسته جمعی به زیارت حضرت شاهچراغ(ع) شرف یاب شوند.
در حاشیه برگزاری این مراسم زیارت دسته‌جمعی و همچنین شرکت در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مضجع مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، 960 پیرغلام حسینی از نقاط مختلف دنیا بناست که به عضویت خادم افتخاری این حرم مطهر نائل شوند.
یادآور می‌شود، بعد از برگزاری مراسم غباروبی و عطرافشانی مضجع مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، سبک سینه‌زنی قطاری شیرازی در این حرم مطهر رونمایی خواهد شد.

captcha