آل سعود ابزاری در دست آمریکا است
کد خبر: 3383383
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۱

آل سعود ابزاری در دست آمریکا است

گروه سیاسی: امام‌جمعه موقت کاشان گفت: آل سعود، ابزاری در دست آمریکا و عروسک خیمه‌ شب‌بازی رژیم صهیونیستی است و برهمین اساس تمامی جنایت‌ها و خیانت‌ها زیر سر آمریکای جنایتکار است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی احتشام، امام‌جمعه موقت کاشان روز گذشته، 17 مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه کاشان با بیان اینکه آل سعود راه کوفیان و آل مروان را ادامه می‌دهند زیرا آن‌ها هم از دادن آب دریغ می‌کردند، اظهار کرد: نشانه‌هایی از عمدی بودن حادثه منا به چشم می‌خورد، زیرا مأموران آل سعود در این فاجعه نه‌تنها به حجاج بیت‌الله الحرام آب ندادند بلکه با«لیفتراک و لودر» جنازه آنان را از صحرای منا جمع کردند.
وی افزود: آل سعود، ابزاری در دست آمریکا و عروسک خیمه شب‌بازی رژیم صهیونیستی است و برهمین اساس تمامی این جنایت‌ها و خیانت‌ها زیر سر آمریکای جنایتکار است.
امام‌جمعه موقت کاشان به هشداری که رهبر معظم انقلاب به آل سعود دادند، اشاره کرد و گفت: اگر رهبر معظم انقلاب محکم و قوی وارد ماجرا نشده بودند و در برابر آل سعود نمی‌ایستادند و سه روز عزای عمومی اعلام نمی‌شد، این رژیم پلید حتی جنازه‌های جان‌باختگان را تحویل ما نمی‌داد.
احتشام با بیان اینکه امروز آمریکا در آستانه ضربه‌ فنی شدن است، گفت: امروز نیروی دریایی ما به ناو آمریکایی هشدار می‌دهد که وارد محدوده کشور ما نشود که این‌ها همه اقتدار مسئولانی همچون سردار سلیمانی را یادآور می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شهید محراب آیت‌الله اشرفی اصفهانی، گفت: این روحانی جلیل‌القدر و یار صدیق امام خمینی(ره) با وجودی که سالخورده بود، اما در جبهه‌های نور علیه ظلمت حضوری فعال داشت.

captcha