پیام تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب در پی شهادت سردار همدانی
کد خبر: 3385305
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲

پیام تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب در پی شهادت سردار همدانی

گروه سیاسی: آیت‌الله اراکی در پیامی با تسلیت شهادت سردار حسین همدانی اظهار کرد: خون پاک دلاور مردانی چون سردار شهید حاج حسین همدانی، خشکیدن هرچه سریعتر ریشه شجره خبیثه تکفیر و باروری بیش از پیش شجره طیبه مقاومت را در منطقه نوید می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه رب الشهداء والصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت سردار دلاور اسلام، حاج حسین همدانی را به محضر بقیه الله‌الاعظم، مقام معظم رهبری، خانواده معزز و همه همرزمان و امت شهید پرور تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
سرلشگر پاسدار حاج حسین همدانی چه در ایام دفاع مقدس و چه در سالهای پس از آن، عمری را در مجاهدت مخلصانه بر علیه ایادی داخلی و خارجی استکبار سپری نمود و در نهایت در دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام و در جبهه مقابله با اسلام آمریکایی به آرزوی دیرینه خود رسید.
خون پاک دلاور مردانی چون سردار شهید حاج حسین همدانی، خشکیدن هرچه سریعتر ریشه شجره خبیثه تکفیر و باروری بیش از پیش شجره طیبه مقاومت را در منطقه نوید می‌دهد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یادوراه این شهید بزرگوار و تمامی شهیدان این عرصه، سلامتی و سرافرازی مجاهدین راه حق را در جهت اعتلای کلمة الله و همبستگی امت اسلام  و تحقق اهداف مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) از درگاه حضرت احدیت مسئلت می‌نمایم.

محسن اراکی
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

captcha