امام حسین(ع) امام حماسه است
کد خبر: 3391654
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

امام حسین(ع) امام حماسه است

کانون خبرنگاران نبأ: همزمان با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، ویژه برنامه هیئت انصارالمهدی(عج) ویژه دانش آموزان عضو انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان تاکستان برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبا وابسته به خبرگزاری ایکنا، مراسم هیئت انصارالمهدی(عج) ویژه دانش آموزان عضو انجمن های اسلامی مدارس تاکستان با حضور معاونین و مدیران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان برگزار شد.

داداشی معاون برادران اتحادیه استان قزوین، خطاب به دانش آموزان مسئول انجمن های اسلامی مدارس تاکستان گفت: کارهای جمعی، کارهای ماندگار و اثربخشی است که انجمن اسلامی مدرسه، نقطه آغاز کارهای جمعی دانش آموزان است. از جمله کارهای جمعی که در دو حوزه فردی و اجتماعی تأثیر زیادی دارد برگزاری هیئت و مراسم عزاداری آقا اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش است که به نوعی تمرین کار منظم و تشکیلاتی است و علاوه بر آن عامل تربیت حماسی و تقویت روحیه انقلابی در نوجوانان و جوانان است.

وی در ادامه گفت: برای تحقق تربیت حماسی در دانش آموزان، باید هرچه بیشتر با زندگی امام حسین(ع) و اهداف آن بزرگوار آشنا شوند. امام حسین(ع) امام حماسه است و این روحیه حماسی با ایجاد رابطه بین امام حسین(ع) و دانش آموزان در هیئت ها و خیمه های معرفت تقویت یافته و به منصه ظهور می رسد.

گفتنی است در ابتدای این برنامه، جعفر زلفی مسئول اتحادیه شهرستان تاکستان دقایقی پیرامون طرح انسجام و عضوگیری انجمن اسلامی دانش آموزان و برپایی هیئت دانش آموزی انصارالمهدی(عج) در تاکستان به صحبت پرداخت.

captcha