حضور ۱۰۰ نفر از بسیجیان قرآنی نهادهای دولتی در جشنواره «الحافظون»
کد خبر: 3393477
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷

حضور ۱۰۰ نفر از بسیجیان قرآنی نهادهای دولتی در جشنواره «الحافظون»

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله نیمه نهایی سومین دوره جشنواره قرآنی «الحافظون»‌ فردا دوشنبه، ۴ آبان‌ماه با حضور 100 نفر از بسیجیان قرآنی نهادهای دولتی ‌برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مرحله نیمه نهایی جشنواره الحافظون در مرحله ناحیه‌ای در سه مقطع زیر 7 سال و7 تا 16 سال و بالای 16 سال برگزار می‌شود‌.

این مسابقات با حضور 100 نفر از حافظان ‌بسیجی وزارت‌خانه‌ها و ادارات به همت سازمان بسیج ادارات تهران بزرگ به‌مدت یک روز برگزار می‌شود.

در افتتاحیه این مرحله از مسابقات، سرهنگ علیرضا عاشوری، مسئول سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه‌ها، حجت‌الاسلام شاهانی، نماینده ولی فقیه  سازمان بسیج ادارات، رحیم قربانی، رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ و جمعی از مسئولان قرآنی ادارات قوه قضائیه، انرژی اتمی، صنعت و معدن و... حضور خواهند داشت.

جشنواره قرآنی «الحافظون»، با هدف ترویج فرهنگ قرآن و ارج نهادن به مقام شامخ حافظان بسیجی با حضور 30 اداره و وزارت‌خانه، با حضور داوران بین‌المللی برپا خواهد شد.

این جشنواره ‌در سه مرحله حوزه‌ای، ناحیه‌ای و نهایی به‌صورت هماهنگ انجام می‌شود که متسابقین پس از گذراندن مرحله حوزه‌ای به مرحله ناحیه‌ای رسیده‌اند و پس از این مرحله به مرحله نهایی که در تاریخ هفتم تا ۱۵ آبان‌ماه برگزار خواهد شد، راه می‌یابند.

گفتنی است؛ در پایان برپایی این مسابقات، از برگزیدگان بخش کودک پنج نفر، نوجوان 9 نفر و جوان 6 نفر تجلیل می‌شود.

captcha