بهره‌مندی ۲۴ هزار نفر از آموزش‌های مرکز مجازی حفظ قرآن کریم
کد خبر: 3422886
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷
امیری خبر داد:

بهره‌مندی ۲۴ هزار نفر از آموزش‌های مرکز مجازی حفظ قرآن کریم

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مرکز آموزش مجازی حفظ قرآن کریم از بهره‌مندی ۲۴ هزار نفر از آموزش‌های رایگان این مرکز خبر داد.

محمد امیری، مدیر مرکز آموزش مجازی حفظ قرآن کریم وابسته به معاونت فرهنگی سازمان اوقاقف و امور خیریه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: در حال حاضر حدود 24 هزار نفر از آموزش‌های رایگان مرکز استفاده می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه کار تخصصی مرکز هم آموزش حفظ قرآن کریم است، بیان کرد: طی شهریورماه امسال دومین دوره مسابقات حفظ مرکز آموزش مجازی حفظ قرآن در 10 رشته برگزار شد که در این مسابقه سه هزار نفر از کاربران فعال و غیرفعال ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیر مرکز آموزش مجازی حفظ قرآن کریم با اشاره به رشته‌های این مرحله، عنوان کرد: این رشته‌ها شامل حفظ 1، 2، 3، 5، 10، 15، 20 جزء و حفظ کل و حفظ 150 موضوع و 300 موضوع است.

امیری با اشاره به اینکه در حدود 800 نفر از این تعداد با کسب امتیاز بالای 80 در رشته حُسن حفظ حائز دریافت گواهینامه شدند، تصریح کرد: گواهینامه این افراد توسط معاونت فرهنگی سازمان صادر می‌شود.

مدیر مرکز آموزش مجازی حفظ قرآن کریم با اشاره به اینکه از این تعداد 300 نفر به مرحله دوم راه پیدا کرده‌اند، اضافه کرد: در مرحله دوم به 60 نفر از افراد که بالاترین امتیازها را کسب کرده‌اند که از این میان هشت نفر برترین‌ها در بخش جوانان بودند، هدایای در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: افرادی که به مرحله بعدی مسابقات راه پیدا کردن با اعطای هدایای عمومی و بسته فرهنگی تجلیل به عمل می‌آید.

captcha