برگزاری دوره‌های ویژه کنکور ارشد الهیات در مؤسسه حافظون
کد خبر: 3428148
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

برگزاری دوره‌های ویژه کنکور ارشد الهیات در مؤسسه حافظون

کانون خبرنگاران نبأ:دوره‌های ویژه کنکور ارشد الهیات، گرایش‌های علوم قرآن و حدیث، فقه و مبانی حقوق، فلسفه و حکمت‌اسلامی در مؤسسه حافظون برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، دوره‌های ویژه کنکور ارشد الهیات، گرایش‌های علوم قرآن و حدیث، فقه و مبانی حقوق، فلسفه و حکمت‌اسلامی در مؤسسه حافظون برگزار می‌شود.

هم‌زمان با این دوره‌ها همایش ویژه الهیات نیز برگزار می‌شود
این دوره‌ها در هر سال در دو ترم انجام می‌شود، ترم اول آن از ابتدای تابستان آغاز شده و تا کنکور و ترم دوم آن از ابتدای آبان آغاز شده که تا اسفند ادامه خواهد داشت.

هرچند تاکنون متقاضیان تمام گرایش‌های الهیات از خدمات آموزشی حافظون، بهره‌مند می‌شدند، ولی اکنون با برگزاری دوره‌های تخصصی گرایش‌های علوم قرآن و حدیث، فلسفه و کلام و فقه و مبانی حقوق باب تازه‌ای در ارائه‌ی خدمات ویژه‌ی کنکور در رشته‌ی الهیات باز شده‌است.

بدین صورت که هر داوطلب کنکور الهیات با هر شرایطی و در هر نقطه‌ای از کشور، امکان بهره‌مندی از خدمات آموزشی حافظون را داراست.

مهم‌ترین این خدمات عبارت از کلاس‌های آمادگی کنکور، جزوات و بسته‌های آموزشی، پشتیبان آموزشی و برنامه‌ریزی، آزمونهای هفتگی و جامع و ... است.

مینو فخاریان

captcha