برگزاری دوره‌های متن‌خوانی متون کهن و معاصر در مؤسسه حافظون
کد خبر: 3429267
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

برگزاری دوره‌های متن‌خوانی متون کهن و معاصر در مؤسسه حافظون

کانون خبر نگاران نبأ: مؤسسه قرآنی حافظون، در راستای رفع نیاز مصاحبه آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری،اقدام به برگزاری دوره‌های ویژه متن‌خوانی متون کهن و معاصر عربی، ویژه متقاضیان شرکت در کنکور ارشد و دکتری الهیات، با مدیریت گروه ادبیات عرب دانشگاه امام صادق(ع) کرده است.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، از آنجا که یکی از موارد همیشگی مصاحبه آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری، قرائت بدون اعراب متون عربی است لذا مؤسسه قرآنی حافظون، در راستای رفع این نیاز، اقدام به برگزاری دوره‌های ویژه متن‌خوانی متون کهن و معاصر عربی، ویژه متقاضیان شرکت در کنکور ارشد و دکتری الهیات، با مدیریت گروه ادبیات عرب دانشگاه امام صادق(ع) کرده است.

لازم به ذکر است که کلاس‌های صرف و نحو عربی ویژه آمادگی آزمون دکتری الهیات، از چندی پیش در مکان مؤسسه و با تدریس آقای ذوقی آغاز شده است.

 دوره صرف و نحو عربی شامل 120 ساعت تدریس بوده و در روزهای جمعه از ساعت 8 تا 12:30 برگزار می‌شود و پس از آن بلافاصله دوره متن‌خوانی آغاز می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به آدرس تهران، میدان بهارستان، خیابان مجاهدین اسلام، خیابان ایران، پلاک 347، مؤسسه قرآنی دارتحفیظ القرآن الکریم، گروه قرآنی حافظون مراجعه، با شماره 33442005 یا09198000970 تماس حاصل کرده و یا به سایت مؤسسه Haafezoon.ir.www مراجعه کنند.

مینو فخاریان

captcha