رسانه‌ها مرجع تأثیرگذار در تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف هستند
کد خبر: 3459277
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

رسانه‌ها مرجع تأثیرگذار در تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف هستند

گروه اجتماعی: مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه و هنرمندان به عنوان مرجع تأثیرگذار در تبلیغ فرهنگ وقف هستند، گفت: در همایش وقف و رسانه به چشم انداز فراروی اوقاف و امور خیریه در حوزه تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف با نگاه علمی، پژوهشی توجه ویژه‌ای می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، امید واحدی‌فر، مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی امروز، 14 آذرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه همایش وقف و رسانه امسال با شعار«وقف، رسانه، چشم انداز فرا رو» برگزار می‌شود، گفت: این همایش با اهدافی همچون، تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه وقف و احیای این سنت در جامعه، ارتقای تعامل با اصحاب رسانه و تقویت همکاری‌ها، بررسی موانع و آسیب‌ها و فرآیندها همکاری‌های متقابل و ارائه راهکارها، بازگویی دستاوردهای همایش وقف و رسانه، بررسی ابعاد و زمینه‌های وقف‌های نوین و وقف جمعی و تجلیل از برگزیدگان و برترین‌های حوزه رسانه‌ای وقف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه و هنرمندان به عنوان مرجع تاثیرگذار در تبلیغ فرهنگ وقف هستند، افزود: در همایش وقف و رسانه به چشم انداز فراروی اوقاف و امور خیریه در حوزه تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف با نگاه علمی، پژوهشی توجه ویژه‌ای می‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به پیشینه همایش وقف و رسانه بیان کرد: همایش وقف و رسانه با هدف ارتقاء سطح تعاملات وقف و رسانه برگزار شده است که آثار مثبت و ارزشمندی را در پی داشته و توانسته در عرصه اقبال اقشار مختلف مردم به فرهنگ وقف تاثیرات مثبت و ارزشمندی را در داشته باشد.

واحدی‌فر از برگزاری همایش وقف و رسانه در روز 16 آذرماه در محل سالن مجتمع فرهنگی ایثار بیرجند خبر داد و گفت: هفته وقف از چهارشنبه، 18 تا 24 آذرماه در خراسان جنوبی برگزار می‌شود و عرصه وقف میدان مقدسی است که برخی جهادگونه با گذشت از سرمایه عمر خویش مدال پرافتخار واقف بودن را کسب می‌کنند.

وی یادآور شد: در همایش وقف و رسانه امسال از خبرنگاران فعال حوزه وقف و رسانه که در طی سال با این اداره همکاری خوبی داشته و در ترویج فرهنگ وقف تاثیرگذار بوده‌اند، تجلیل می‌شود.

captcha