دانشکده باهنر شیراز میزبان آیین تکریم شهید ولی نوری می‌شود
کد خبر: 3460492
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲

دانشکده باهنر شیراز میزبان آیین تکریم شهید ولی نوری می‌شود

گروه اجتماعی: رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای باهنر شیراز با اشاره به تدفین پیکر مطهر شهید ولی نوری در این دانشکده از برگزاری مراسم گرامیداشت و تکریم این شهید بزرگوار در روز چهارشنبه، 26 آذرماه در این دانشکده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، محمد علويان مهر، رئيس دانشكده فنی و حرفه‌ای باهنر شیراز امروز، 22 آذر در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز با اشاره به تدفین یک شهید در این دانشکده گفت: در سال 89 یک شهید گمنام در این دانشکده به خاک سپرده شد.
وی افزود: امروز با همکاری و زحمات ستاد مفقودان نیروهای مسلح هویت این شهید بزرگوار شناسایی شد و مشخص شد که این آرامگاه متعلق به یکی از سرداران بزرگ دفاع مقدس است و در این مکان، سردار ولی نوری آرمیده‌اند.
علویان مهر وجود آرامگاه شهید ولی نوری را در این دانشکده را مایه افتخارات و مباهاتی برای این دانشکده و دانشگاهیان برشمرد و گفت: بحمد الهی ما 5 سال میزبان پیکر مطهر این سردار رشید اسلام بودیم.
رئیس منطقه 4 دانشگاه فني و حرفه‌اي كشور خاطرنشان کرد: در این راستا بنا داریم تا مراسم بزرگداشت و گرامیداشتی را برای این شهید بزرگوار با حضور خانواده محترم این شهید در روز چهارشنبه، 26 آذرماه در جوار آرامگاهش در دانشکده برگزار کنیم.
وی ادامه داد: علاوه بر این برنامه‌های ما جهت تکریم و گرامیداشت مقام شامخ این شهید بزرگوار، تا روز پنج‌شنبه نیز ادامه خواهد داشت.
بنا بر این گزارش، در ادامه این نشست فرهادي، یکی  از فرماندهان لشكر 19 فجر و همچنین همرزم شهید ولی نوری در دفاع مقدس نیز گفت: این شهید بزرگوار متعلق به شهرستان مرودشت است لذا ما نیز بنا داریم تا در هفته آینده یادواره‌ای برای شهدای عملیات قدس 3 به خصوص این شهید بزرگوار را برگزار کنیم.
captcha