دوره‌های آموزش مجازی در 11 جلسه برگزار می‌شود
کد خبر: 3469587
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱

دوره‌های آموزش مجازی در 11 جلسه برگزار می‌شود

گروه فضای مجازی: دوره‌های آموزش مجازی با عنوان «کارگاه بررسی عمومی وضعیت فضای سایبر در ایران» در 11 جلسه توسط پژوهشکده عفاف برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دوره‌های آموزش مجازی(الکترونیکی)، در یازده جلسه توسط پژوهشکده عفاف برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعات هر کارگاه مبنی بر تاریخ شروع و پایان کارگاه، نام مدرس و توضیحی در مورد کارگاه را در لیست کارگاه‌ها مشاهده کنند و تمایل خود مبنی بر شرکت در کارگاه را از طریق انتخاب گزینه «متقاضی شرکت در کارگاه» اعلام کنند.
همچنین کاربران باید حتماً عضو سایت باشند؛ بنابراین حتماً فرم عضویت در سایت را تکمیل کرده و پس از فعال‌سازی عضویت و ورود در سایت با حساب کاربری خود، تقاضای شرکت در کارگاه را انتخاب کنند.
تقاضای کاربر توسط مدیر آموزش مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از تأیید توسط پست الکترونیک کاربر به اطلاعش می‌رسد. از آن پس کاربر می‌تواند محتوای آموزشی که از ابزارهای کمک آموزشی و چندرسانه‌ای تشکیل شده است را مشاهده کند که شامل فایل صوتی، فایل پاورپوینت محتوای درس است.
کارگاه بررسی عمومی وضعیت «فضای سایبر» در ایران شامل محورهایی همچون دستور مهم حضرت امیرالمؤمنین(ع) در مورد ارتباط مردم با پیامبر اکرم (ص) و قرآن کریم(جلسه اول)، اهمیت فضای مجازی (سایبر) از منظر امام خامنه‌ای(مدظله العالی)(جلسه دوم)، تعریف فضای سایبر و معرفی سازمان آژانس امنیت ملی آمریکا به عنوان فرماندهی رصد و نظارت بر فضای سایبری ایران(جلسه سوم)، رصد و نظارت دائمی تمام ایرانیان اعم از خواص و عوام توسط فرماندهی نظارت آمریکایی(جلسه چهارم)، مرکز تصمیم سازی برای مستکبرین جهت سطله و به بردگی کشاندن ایرانیان و دیگر سرزمین ها در کجا انجام می‌شود؟(جلسه پنجم)، معرفی برخی شبکه‌های اجتماعی(ضداجتماعی) مانند وایبر(جلسه ششم)، معرفی برخی کارکردهای سودمند و مخرب شبکه‌های اجتماعی (ضداجتماعی)(جلسه هفتم)، در رویارویی با فضای سایبر چه باید کرد؟(جلسه هشتم)، مشکل اصلی ملت ایران در حال حاضر چیست؟ آیا استفاده کردن یا عدم استفاده از شبکه‌های اجتماعی است؟(جلسه نهم)، شهدای امروز انقلاب اسلامی چه کسانی هستند؟ امیرالمؤمنین(ع) ملت ذلیل را چگونه معرفی می‌کنند؟ با تصویرهای تکان دهنده(جلسه دهم)، دعا کردن برای ظهور جدی گرفته شود؟ استغاثه به امام زمان(عج)(جلسه یازدهم)  است.
کاربران برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند اینجا را کلیک کنند.

captcha