نشست تخصصی بررسی آیین‌نامه مسابقات بین‌المللی قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 3470698
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶

نشست تخصصی بررسی آیین‌نامه مسابقات بین‌المللی قرآن برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری نشست تخصصی بررسی آیین‌نامه مسابقات بین‌المللی قرآن خبر داد.

احمد خالدی، معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اظهار کرد: نشست تخصصی بررسی آیین‌نامه مسابقات بین‌المللی 11 و 12 بهمن‌ماه با حضور اساتید قرآن ایران و جهان اسلام در تهران برگزار می‌شود.
خالدی عنوان کرد: در این نشست تخصصی پیرامون آیین‌نامه جدید مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران و تغییراتی که این آیین‌نامه خواهد داشت بحث و تبادل‌نظر می‌شود تا آیین‌نامه جدید تهیه و برای سال آینده اجرایی شود.
وی با یادآوری اینکه اساتید ایرانی و خارجی در این نشست تخصصی حضور خواهند داشت درباره اساتید ایرانی حاضر در این نشست گفت: احمد ابوالقاسمی و مهدی دغاغله در بخش صوت، حمیدرضا شاه‌میوه و محمود لطفی‌نیا در بخش لحن، علی‌اکبر حشمتی و سیدمحسن موسوی‌بلده در بخش تجوید، عبدالرسول عبایی، حمیدرضا مستفید و حاجی‌اسماعیلی در بخش وقف و ابتدا، محمدرضا ستوده‌نیا و حجت‌الاسلام شهیدی‌پور در بخش قرائات و معتز آقایی و امیر آقایی نیز در بخش حفظ حضور خواهند داشت.
معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف ادامه داد: نورالدین محمدی از الجزایر، سمیح احمد خالد العثامنه از اردن، شیخ رافع محمد جواد العامری از عراق، سید عقیل حسین المنور از اندونزی نیز اساتید خارجی حاضر در این نشست هستند.
captcha