برگزاری دوره «صوت و لحن» در سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان
کد خبر: 3473177
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
وقاری:

برگزاری دوره «صوت و لحن» در سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان

گروه فعالیت های قرآنی: مدیر آموزش سازمان فعالیت های قرآنی دانشگاهیان کشور از برگزاری دوره آموزشی صوت و لحن قرآن کریم در این سازمان خبر داد.

الهام وقاری، مدیر آموزش سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به برگزاری دوره آموزش صوت و لحن قرآن کریم در این سازمان، گفت: سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور در نظر دارد یک دوره آموزش صوت و لحن قرآن کریم را با حضور یکی از مدرسان و داور مسابقات ملی و بین‌المللی قرآن برگزار کند.
وی با اشاره به اینکه این دوره با حضور علی‌اکبر ملکشاهی، قاری بین‌المللی کشورمان برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان برای حضور در این دوره آموزشی می‌توانند تا روز 28 بهمن‌ ماه با شماره 66951158 تماس حاصل کرده و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
مدیر آموزش سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور تصریح کرد: این دوره آموزشی دارای آزمون تعیین سطح است که روز شنبه اول اسفندماه از ساعت 17 تا 18 با حضور ثبت نام‌کنندگان در این دوره برگزار می‌شود. 
وقاری خاطرنشان کرد: زمان آغاز این دوره آموزشی چهارشنبه، پنجم اسفندماه است و زمان برپایی کلاس‌ها نیز روزهای چهارشنبه هر هفته خواهد بود. مکان برگزاری این کلاس‌ها نیز به نشانی تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان وصال، پلاک 98 طبقه اول برپا می‌شود.
یادآور می‌شود این دوره‌ ویژه آقایان بوده و پس از اتمام دوره، گواهینامه تأیید شده از سوی جهاد دانشگاهی اعطاء خواهد شد.
captcha