رزمنده مدافع حرم در صحن شورا تقدیر شد
کد خبر: 3473705
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
همزمان با گرامی داشت دهه فجر؛

رزمنده مدافع حرم در صحن شورا تقدیر شد

گروه جامعه: سعید خشکباری بسیجی مدافع حرم که در عملیات مقدماتی آزاد سازی مناطق اشغال شده توسط تکفیری‌ها مجروح شده بود مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سعید خشکباری بسیجی مدافع حرم در دویست و سی و پنجمین جلسه شورا و در صحن شورا اسلامی شهر تهران مورد تقدیر قرار گرفت. در این جلسه ‌ سعید خشکباری به تشریح لحظات حضور خود در جنگ پرداخت و اینکه جوانان چگونه با رشادت در حال مبارزه و دفاع از دین، شرف عزت و مرز‌های ایران اسلامی هستند.

وی یکی از پرسنل شورای شهر تهران است که در جریان عملیات مقدماتی آزاد سازی مناطق اشغالی مورد جراحت قرار گرفته است.

مهدی چمران با اشاره به رشادت‌های مدافعان حرم گفت‌: این عزیزان برای خدا رفتند و اجرشان هم با خدا است اما باید یادمان باشد همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند اگر اینان در غربت به محاربه با کفار نمی‌‌پرداختند ما باید در داخل کشور با این تکفیری‌ها می‌جنگیدیم.

چمران همچنین ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجر، گفت‌: امروز 17 بهمن ماه است‌، در سال 57 در چنین روزی وقتی به ظاهر حکموت شاهنشاهی سقوط نکرده بود و بختیار حضور داشت امام (ره) مهندس بزرگان را به عنوان نخست وزیر دولت موقت معرفی کردند و مهندس بازرگان با حضور در دانشگاه تهران ضمن معرفی خود به بیان برنامه‌های دولت موقت پرداخت.

وی ادامه داد‌: 19 بهمن ماه نیز مقارن با رژه با شکوه و به یادماندنی همافران نیروی هوایی نیز هست که خاطرات آن ایام فراموش ناشدنی است.
captcha