حفظ روحیه استکبارستیزی ریشه در آموزه‌های قرآنی دارد/ انتخاب فرد اصلح، یک تکلیف شرعی است
کد خبر: 3473730
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
حسینی:

حفظ روحیه استکبارستیزی ریشه در آموزه‌های قرآنی دارد/ انتخاب فرد اصلح، یک تکلیف شرعی است

گروه سیاسی: فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز بر لزوم حفظ روحیه استکبارستیزی مردم تأکید کرد و گفت: روحیه استکبارستیزی باید در تمام ملت مسلمان موج بزند چون برگرفته از آموزه‌های قرآن است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، سیدحسین حسینی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) شیراز در مراسم روشنگری پایگاه شهدای نیروی انتظامی از شهرک گلستان حوزه امام رضا(ع) این ناحیه با اشاره به فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دستور الهی این است که حکومت از آن خدا و اولیاء و جانشینان او باشد.
وی افزود: وعده الهی در قرآن وعده حکومت صالحان است بنابراین امام خمینی(ره) در ایجاد حکومت اسلامی در حقیقت به دستورات قرآن عمل کردند و زیر بار ستم، طاغوت و شیطان و هرچیزی که غیر از خدا در آن بود نرفتند چرا که غیر از خدا ماندن در تاریکی ماندن است.
حسینی با بیان اینکه انقلاب ما مسیری را انتخاب کرد که عیناً دستور قرآن بوده است، گفت: در حکومت اسلامی کسی غیر ولی خدا حق ولی و رهبری بر مردم را ندارد بنابراین انقلاب اسلامی بزرگترین هدیه‌ای بود که خداوند تبارک و تعالی به این ما ارزانی بخشید و در زیر سایه حکومت اسلامی زندگی کردن یک نعمت است.
وی، انقلاب اسلامی ایران را مقدمه‌ای برای حکومت جهانی مهدی موعود(عج) دانست و گفت: همه ما باید تلاشمان این باشد که مسیر انقلاب اسلامی  را درست بپمائیم و نگذاریم که دشمنان در این مسیر اختلال و شکافی ایجاد کنند.
حسینی، در ادامه به علت اصلی دشمنان با نظام جمهوری اسلامی پرداخت و خاطرنشان کرد:علت اصلی تمام فتنه‌ها و فشارهای دشمنان با نظام جمهوری اسلامی همین مسیر درستی است که ما انتخاب کرده‌ایم  چرا که زمانی دشمن از همه مسیر استفاده کرد تا در حرکت انقلاب انحراف ایجاد کند، اما مشاهده کردیم که با نصرت الهی و رهنمودهای الهی و حضور مردم تمام نقشه‌های دشمن نقش بر آب شد.
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز با اشاره به شرایط اخیر منطقه گفت: دشمن به دنبال این است که روحیه مقاومت را در منطقه بشکند  زیرا اگر روحیه مقاومت در مردم منطقه وجود نداشته باشد، پیروز خواهد شد ولی تا مقاومت وجود دارد دشمن شکست خورده است.
وی، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را پیروزی اراده ملت در برابر دنیا دانست و گفت: این روحیه در مردم باعث شده که مقابل ظلم و استکبار ایستادگی کنند و بحمد الهی امروز مشاهده می‌کنیم که مردم منطقه از این روحیه درس گرفته‌اند و اندیشه‌های ناب حضرت امام(ره) به کشورهای منطقه صادر شده است و نمونه آن مردم یمن و مردم غزه هستند که در مقابل خراب شدن تمام زیرساخت‌ها مقاومت می‌کنند.
حسینی با بیان اینکه دشمن همه تلاش خود را در براندازی نظام ما انجام داده ولی موفق نشده است، افزود: امروز به فرمایش مقام معظم رهبری دشمن اکنون به دنبال نفوذ است و تلاش می‌کند زیرا زمانی که با تقابل و تخاصم و دعوا و ترورها نتوانست کاری انجام دهد، بنابراین رویکرد تقابل را به تعامل تبدیل کرد و این مسئله خلاف دستورات قرآن است چرا که تمام نقشه‌های دشمن، نقشه‌های شیطان است.
وی همچنین بر لزوم حفظ روحیه استکبارستیزی مردم تأکید کرد و گفت: روحیه استکبارستیزی باید در تمام ملت مسلمان موج بزند چون برگرفته از آموزه‌های قرآن است.
حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با دست‌اندرکاران انتخابات، انتخابات پیش‌رو را بسیار مهم و بزرگ خواندند زیرا انتخابات یک رقابت و مسابقه ملی است که در هر صورت ملت برنده واقعی انتخابات هستند و اگر ملت خوب و قوی و مصمم وارد میدان انتخابات شوند جمهوری اسلامی بر خود خواهد بالید.
وی با تأکید بر اینکه اگر ملت ایران خواهان حفظ عزت، استقلال و امنیت کشور هستند باید در انتخابات شرکت کنند، گفت: شرکت در انتخابات یک تکلیف قانونی و تکلیف شرعی است و در این رقابت سالم با حضور همگانی مردم با بصیرت و همفکر باید افراد اصلحی انتخاب شوند تا سپر مشکلات جامعه باشند و برای مصالح و منافع مردم تلاش کنند.
حسینی همچنین بر لزوم تمکین به قانون در انتخابات تأکید کرد و گفت: بی‌قانونی‌ها موجب بروز فتنه 88 شد لذا باید مراقب بود زیرا برخی‌ها شعار می‌دهند و حرف‌های قشنگ می‌زنند اما نباید فریب این شعارها را خورد و تنها باید به فرموده رهبر معظم انقلاب به افرادی رأی داد که مطمئن هستند و اصولاً زیر سؤال بردن شورای نگهبان که یک نهاد قانونی است، نشان از عدم ثبات سیاسی و ثبات شخصیتی افراد است.
وی افزود: در انتخابات، انتخاب فرد اصلح یک تکلیف است چراکه  اگر قرار باشد ذره ذره و  متر به متر از اهداف اسلام و انقلاب عقب‌نشینی کنیم، چیزی از اسلام باقی نمی‌ماند و اگر نتوانیم امانتی (حکومت اسلامی) را که بر دوشمان است که به دست صاحب آن یعنی حضرت ولی‌عصر(عج) برسانیم، باید پاسخگو باشیم.
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز تأکید کرد: همه جوانان و نوجوانان ما باید درک کنند دشمن کمین کرده است وهر کجا بتواند به ما ضربه می‌زند و در انتخابات در فضای مجازی، خانواده، تحصیل و هرکجا غفلت کنیم ضربه خواهد زد لذا باید وظیفه خودمان در انجام کارهای تربیتی را درست انجام دهیم چرا که امروز مظلوم ماندن فرهنگ که توصیه دین است را در دولت‌‌ها شاهد هستیم.
captcha