همه عزت ما در سایه سار فاطمی بودن و فاطمی ماندن ماست
کد خبر: 3478281
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
خادمیان:

همه عزت ما در سایه سار فاطمی بودن و فاطمی ماندن ماست

کانون خبرنگاران نبأ: مدرس حوزه و دانشگاه گفت: همه عزت ما در سایه سار فاطمی بودن و فاطمی ماندن ماست؛ حضرت زهرا(س) اول شهیده انتخابات است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین خادمیان، استاد حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، عنوان کرد: ایام شهادت حضرت فاطمه(س) با انتخابات امسال تقارن یافته است؛ البته باید مراقب بود رنگ فاطمیه غالب بر همه ارکان وجودی ما در همه اضلاع فردی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی  باشد.
وی افزود: همه عزت ما در سایه سار فاطمی بودن و فاطمی ماندن ماست؛ حضرت زهرا(س) اول شهیده انتخابات است در مدینه بعد از حضرت رسول(ص) یک انتخابات قهری و جبری رخ داد؛ منتخب حضرت فاطمه(س) شخصی بود که ولی خدا و آگاه به حکم الله و مورد توصیه پیامبر اکرم(ص) بود.
حجت‌الاسلام خادمیان ادامه داد: منتخب حضرت فاطمه(س)  همه معیارهایی که خدا و رسولش و قرآن به آن سفارش و تاکید فرموده بودند را دارا بود. برای همین حضرت فاطمه(س) او  را انتخاب و تبلیغ نمود در برابر منتخب حضرت  فاطمه(س) شیاطین نیز منتخبی را  علم نمودند . اما در این غوغا حضرت فاطمه(س) ملاکش از معرفی منتخبش، سعادت و هدایت مردم عصر خویش تا صبح برپایی قیامت بود.
وی اضافه کرد: حضرت فاطمه(س)، حرص حزب و جناح نداشت که اصلا جناح نداشت که او بنده خدا بود؛ حرص ریاست و قدرت نداشت که اصلا ریاست طلب نبود حرص تخریب دیگران را نداشت که اصلا تخریب گر نبود حضرت فاطمه(س) فقط وصف منتخبش را در خطبه فدکیه کرد.
کارشناس دینی رسانه ملی ادامه داد: حضرت فاطمه(س) در تبلیغ متتخبش از گذشته تلخ حجاز گفت که ای مردم بدانید در چه سیاهی و ستمی بودید و اسلام و انقلاب اهل ایمان به رهبری پیامبر(ص) شما را به چه عزتی رساند و حالا به هوش باشید که اگر منتخبی مخالف معیارهای خدا و رسول و قرآن برگزینید باز به سیاهی بر می‌گردید و یا سیاهی به سوی شما خواهد آمد.



حجت‌الاسلام خادمیان در پایان گفت: حضرت فاطمه(س) فقط و فقط دغدغه سعادت و هدایت ملت و امت را داشت نه حرص تخریب رقیب؛ منتخب حضرت زهرا(س) ولایت و سفارش حضرت فاطمه(س)  ولایت مداری بود و حضرت زهرا(س) شاخص را برای همیشه برپا نمود. و برای همین پای انتخاب و منتخبش ایستاد تا در انتخابات مدینه، حضرت فاطمه(س) شهید انتخابات شد و در طول تاریخ تا به عصر ما بسیاری به حضرت  فاطمه(س) اقتدا کردند و در راه  منتخب حق خود شهید شدند و ما مراقب باشیم مدیون شهیدان انتخابات حق نشویم.

علیرضا برومند

captcha