ظهر دلنشین استاد سید‌جلال متقی‌موسوی برگزار شد
کد خبر: 3482299
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶

ظهر دلنشین استاد سید‌جلال متقی‌موسوی برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ: ظهر دلنشین «مرحوم استاد سید‌جلال متقی‌موسوی» امروز، 19 اسفندماه ساعت 14 با حضور خانواده مرحوم موسوی، همراهان و شاگردان آن استاد سفرکرده برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ ظهر دلنشین «مرحوم استاد سید‌جلال متقی‌موسوی» امروز، 19 اسفندماه ساعت 14 با حضور خانواده مرحوم موسوی، همراهان و شاگردان آن استاد سفرکرده برگزار شد. حجت‌الاسلام ناصرالدین کمره‌ای، علی دوستی، محمدباقر سینا، غلامعلی کمیجانی، ابراهیم اسماعیلی، سید محمدحسین متقی موسوی، سیدمحمد مهدی متقی موسوی، سید علی اکبر متقی موسوی، حسین مهدیخواه، محمدمهدی مهدیخواه از جمله حاضران این مراسم بودند که از خاطرات وی گفتند.
گفتنی است؛ استاد متقی‌موسوی سال 1307 در اقلید فارس متولد و از همان دوران کودکی به آموختن قرآن کریم گرایش پیدا کرد. وی به واسطه انس با قرآن کریم به قدری در فعالیت‌های قرآنی پیش رفت که از دوران نوجوانی آموزش قرآن را آغاز و پس از آن در سال 1318 مکتب القرآن و عترت را در منزل خود تأسیس کرد.
این استاد قرآن کریم شاگردان بسیاری داشته است. وی در 12 جلسه نیم ساعته کل قرآن کریم را به خداجویان و علاقه‌مندان آموزش می‌داد و جلسات قرآن ایشان همواره مورد استقبال جوانان و نوجوان قرار داشت به طوری که می‌توان گفت در عمر با برکت خود بیش از 500 هزار قرآن‌آموز تربیت کرده است.
یادآور می‌شود، مراسم ظهر دلنشین در راستای نکوداشت بزرگان قرآنی کشور در محل خبرگزاری ایکنا برگزار می‌شود.
captcha