دانلود نسخه الکترونیک کتاب «زن و بازیابی هویت حقیقی» در کانال تلگرام
کد خبر: 3484460
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱

دانلود نسخه الکترونیک کتاب «زن و بازیابی هویت حقیقی» در کانال تلگرام

کانون خبرنگاران نبأ: کتاب «زن و بازیابی هویت حقیقی» شامل گزیده‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی است که علاقه‌مندان می‌توانند با عضویت در کانال تلگرام «Khamenei-book» فایل نوشتاری این کتاب را به صورت رایگان دانلود کنند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، در تعطیلات ایام نوروز یکی از کارهای بسیار مفیدی که در خلال صله رحم و در اوقات فراغت می‌تواند صورت پذیرد خواندن کتاب است، که در این راستا نسخه الکترونیکی کتاب «زن و بازیابی هویت حقیقی» که شامل گزیده‌ای از بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی است و به کوشش محسن کربلایی نظر و جمعی از محققان و توسط انتشارات انقلاب اسلامی به چاپ رسیده است، در کانال رسمی مقام معظم رهبری در تلگرام جهت دریافت علاقه‌مندان به‌صورت رایگان بارگزاری شده است.


بخش اول این کتاب به کلیات مباحث زن و خانواده می‌پردازد و در بخش دوم سیمای زن در بعد فردی را با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مورد بررسی قرار می‌دهد، بخش سوم این کتاب ارزشمند سیمای زن را در بعد خانوادگی و در بخش چهارم زن را در بعد اجتماعی بررسی می‌کند.

با توجه به مقدمه کتاب تجربیات بشری به‌ویژه تجربه زنان در جاهلیت قدیم و در جاهلیت عصر جدید پر از تعارضات و تناقضات رفتاری است، و به دلیل چندوجهی بودن موضوع و تعدد آثار، و پیامدهای آن زنان در مقام تشخیص درستی و داوری متعارضات، دچار حیرت، سردرگمی و بلاتکلیفی شده‌اند، جهان امروز برای همه امور زندگی، تعریف و تبیینی دارد، اما تعریف و تصویر صحیحی از هویت، چیستی و جایگاه انسانی به نام زن به‌عنوان سنگ بنای جامعه و حیات نداشته و بدون شناخت شخصیت، حقوق، وظایف و اختیارات وی، جهان را به چالش کشیده و هل من مبارز می‌طلبد.

علاقه‌مندان مطالب این کتاب ارزشمند را می‌توانند در کانال رسمی رهبر معظم انقلاب در تلگرام به نشانی telegram.me/khamenei_book به‌صورت رایگان دانلود کنند.

*محمدعلی نادعلی

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فریبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۳
0
0
اگر میشد کتاب را داخل اپلیکیشنی مثل اپلیکیشن خوانا داشته باشیم که میتونستیم باهاش کتاب‌هامون رو سازماندهی کنیم خیلی عالی میشد. این هم از آدرس وب‌سایتشون به جهت ایده گیری: www.khanabooks.com
captcha