سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب در رابطه با مداحان را سرلوحه کار خودمان قرار دهیم
کد خبر: 3489477
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸
کارشناس تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرکرد:

سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب در رابطه با مداحان را سرلوحه کار خودمان قرار دهیم

کانون خبرنگاران نبأ: جلسه کانون مداحان شهرستان شهرکرد با حضور کارشناس تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرکرد و جمعی از مداحان برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری، حمیدرضا توسلی، رئیس کانون مداحان وشعرای ایینی شهرستان شهرکرد ضمن عرض تبریک سال جدید به حضار در جلسه که آغازش با نام و یاد حضرت فاطمه زهرا(س) و پایان سال نیز با میلاد حضرت زهرا(س) است، گزارش مختصری از اقدامات انجام‌شده در سال ۱۳۹۴ توسط کانون مداحان و شعرای آیینی را ارائه کرد.
وی در ادامه گفت: در آستانه اعتکاف و نیمه شعبان و ولادت امام‌علی(ع) برنامه‌ریزی صورت پذیرد تا در این ماه بتوانیم گام مؤثری در پیشبرد اهداف انقلاب و آرمان‌های امام داشته باشیم؛ وی در پایان پیشنهاد داد که خواهران مداح فراخوانی شوند و در دو مرحله کلاس‌های آموزشی برای آن‌ها برگزار شود.
کورش صادقی، نایب رئیس کانون مداحان و شعرای آیینی شهرستان شهرکرد گفت: صادقانه در این راه قدم برداشته‌ایم و بدون هیچ چشم‌داشتی در خدمت جامعه مداحان خواهیم بود.
وی در رابطه با دوره‌های برگزارشده در مشهد مقدس گزارش مختصری ارائه داد و پیشنهاد کرد کلاس آموزشی برای افرادی که در آزمون های تعیین سطح در سال گذشته حد نصاب نمره را کسب نکردند در همان زمینه خاص برگزار شود.
طاهر خسرویان، کارشناس تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد گفت: سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب در رابطه با مداحان را سرلوحه کار خودمان قرار دهیم تا هم به فرمایشات حضرت آقا عمل کنیم و هم برنامه‌ای درست برای مداحان داشته باشیم، هر سال مداحان به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند اما بعضی از مداحان سخنان حضرت آقا را فراموش می‌کنند.
وی افزود: همان طور که اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد افتتاح شده است، پیشنهاد می‌شود برنامه‌هایی که برگزار می‌شود هماهنگی بیشتر با اداره تبلیغات اسلامی شهرکرد داشته باشد تا در پایان سال گزارشات خوبی به استان ارسال کنیم.
لازم به ذکر است، این جلسه در فروردین‌ماه در سالن جلسات اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
captcha