مؤسسه ندای سبحان ارومیه تعطیل شد
کد خبر: 3491645
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵

مؤسسه ندای سبحان ارومیه تعطیل شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه قرآن و عترت ندای سبحان شهرستان ارومیه بنا به دلایلی تعطیل شد.

قادر محمودزاده، مدیر مؤسسه قرآن و عترت ندای سبحان شهرستان ارومیه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بیان کرد: چندی پیش به علت مشکلات فراوان مالی مجبور به تعطیلی مؤسسه شدیم.

وی ادامه داد: مشکلات مالی فراوان و همچنین، عدم در اختیار داشتن ساختمان برای مؤسسه باعث شد تا در حال حاضز تصمیم به تعطیلی مؤسسه بگیریم که امیدوارم در آینده با از رفتن مشکلات مالی بتوانیم دوباره اقدام به بازگشایی مؤسسه کنیم.

مدیر مؤسسه قرآن و عترت ندای سبحان شهرستان ارومیه تصریح کرد: هزینه‌های اجاره بالا و نیز عدم وجود متقاضی برای حضور در کلاس‌ها و دوره‌های قرآنی نیز از دیگر دلایل تعطیلی مؤسسه بود.

محمودزاده در پایان تصریح کرد: طی دو سال اخیر مشکلات فراوانی دامن مؤسسه را گرفت که دیگر قادر به ادامه کار مؤسسه نبودیم و مجبور به تعطیلی آن شدیم که امیدوارم بتوانیم در آینده دوباره شاهد بازگشایی مؤسسه باشیم.

یادآور می‌شود، مؤسسه ندای سبحان ارومیه واقع در خیابان شهرک فرهنگیان این شهرستان از سال 1385 و با مجوز سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده بود که متاسفانه پس از نزدیک به 10 سال فعالیت در این زمینه به علت مشکلات مالی تعطیل شد.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۶
0
1
به نام خدا
متاسفانه با شنیدن این خبر بسیار متاثر و رنجیده خاطر شدم مخصوصا از مسئولین قرانی و مجلس که تا کنون نتوانستند جهت مرتفع شدن این مشکل اقدام نمایند و مسیر قرانی موسسه ای که با زحمات زیاد برپاشده نادیده گرفته شود و مسئولینی که نیاز اساسی مملکت ما در پرداختن به قران هست را نادیده گرفته و به ندای رهبر لبیک نگفته و متاسفانه با خرج ها و سفرهای نادرست خارجی ومصارفاتی که دخلی به ارتقاء مملکت نداشته این چنین کارهای فرهنگی را خاموش می کنند.
اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۸:۴۵
0
0
امثال این موسسات زیاده هر روز خبر تعطیلی یکی را بزنید تا مسئولین بیدار شوند
captcha