اعلام جزئیات برگزاری همایش علوم انسانی قرآن بنیان
کد خبر: 3498124
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

اعلام جزئیات برگزاری همایش علوم انسانی قرآن بنیان

گروه دانشگاه: دبیر اجرایی همایش علوم انسانی قرآن بنیان به تشریح جزئیات برنامه‌های این همایش پرداخت و از پخش پیام ویژه آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی به این همایش خبر داد.

محسن حبیبی، دبیر اجرایی همایش علوم انسانی قرآن بنیان (چیستی، چرایی و چگونگی) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به اعلام جزئیات برنامه‌های روز همایش پرداخت و گفت: این همایش در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، 27 و 28 اردیبهشت‌ماه 95 در دانشگاه علامه برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: برنامه از ساعت 8:30 با تلاوت قرآن توسط احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی قرآن کریم شروع می‌‌شود، از گروه تواشیح قدر نیز برای اجرای برنامه دعوت شده است.
حبیبی اظهار کرد: بعد از آن پیام آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی که ویژه این همایش صادر شده پخش می‌شود، در ادامه نیز حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا بصیری، دبیر علمی همایش علوم انسانی قرآن بنیان سخنرانی خواهد کرد.
 دبیر اجرایی همایش علوم انسانی قرآن بنیان عنوان کرد: حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی، محمد روشن، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و غلامعلی حداد عادل سخنرانان بعدی این نشست خواهند بود.
وی گفت: بعد از ظهر نیز دو پنل برگزار می‌شود، روز 28 اردیبهشت‌ماه نیز ادامه پنل‌ها و همچنین مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد.
captcha