حاصل توصیه پیشین رهبری را خدمتشان عرضه داشتم
کد خبر: 3499398
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
حامد ولیزاده:

حاصل توصیه پیشین رهبری را خدمتشان عرضه داشتم

گروه فعالیت‌های قرآنی: حامد ولیزاده پس از تلاوت قرآن در محضر رهبر معظم انقلاب، خدمت ایشان رسید و از حضورش در مسابقات قرآن و تلاش‌هایش گفت.

حاصل توصیه پیشین رهبری را خدمتشان عرضه داشتم
حامد ولیزاده، رتبه اول رشته قرائت سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن امروز، 29 اردیبهشت پس از تلاوت در دیدار متسابقان این دوره با رهبر معظم انقلاب در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: پس از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدم که ایشان گفتند اهل کجایی؟ گفتم: از استان آذربایجان غربی شهر ارومیه که ایشان چنین عبارتی داشتند که بچه‌های آذربایجان مثل همیشه خوش درخشیدند.
وی افزود: مقام معظم رهبری گفتند مسابقات چطور بود؟ که من گفتم الحمدالله خوب بود. ایشان گفتند قبلا دیده بودمت؟ گفتم: بله دو سال پیش پس از مسابقات قرآن مالزی خدمتتان رسیده بودم و شما فرمودید: درست است که در مسابقات قرآن مالزی رتبه نگرفته‌ای، اما برو کار کن و من هم رفتم کار کردم و امروز پس از کسب رتبه اول مسابقات بین‌المللی خدمتتان رسیدم.
ولیزاده ادامه داد: رهبر معظم انقلاب گفتند خیلی خوشحال شدم، موفق باشی، همچنین ایشان گفتند که صدای خیلی قوی، رسا و زیبایی داری.
وی درباره چفیه‌ای که از رهبر معظم انقلاب گرفت، گفت: بار اول که خدمت مقام معظم رهبری رسیده بودم از ایشان چفیه‌ای گرفتم، اما اینبار یکی از دوستان از من خواسته بود چفیه آقا را برایش بگیرم که من هم از مقام معظم رهبری درخواست چفیه کردم و قرار است این چفیه را به یکی از دوستانم هدیه کنم.
سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران طی ۲۲ تا ۲۸ اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد. مجتبی فردفانی در رشته حفظ کل، حامد ولیزاده در رشته قرائت تحقیق و عبدالغفور جوهرچی در رشته حفظ کل نابینایان رتبه‌های اول را بدست آوردند.
captcha