برگزاری ویژه‌برنامه مهدویت در مجتمع فرهنگی مذهبی قائمیه اصفهان
کد خبر: 3499528
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳

برگزاری ویژه‌برنامه مهدویت در مجتمع فرهنگی مذهبی قائمیه اصفهان

گروه اجتماعی: ویژه‌برنامه مهدویت و ولادت امام زمان(عج) از سوی مجتمع فرهنگی مذهبی قائمیه اصفهان در حال برگزاری است.

جواد قهرایی، مدیر مجتمع فرهنگی، مذهبی هیئت قائمیه اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، اظهارکرد : همزمان به مناسبت در پیش بون نیمه شعبان و میلاد با سعادت امام زمان(عج)، ویژه برنامه ایام مهدویت در مجتمع فرهنگی مذهبی قائمیه اصفهان در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه این ویژه‌برنامه از روز 27 اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا روز نیمه شعبان نیز ادامه دارد، افزود: محمد شجاعی، رجبی دوانی، میرباقری، آیت‌الله نجم الدین طبسی و حجت الاسلام سید حسن مومنی از سخنران این ویژه برنامه هستند که در این موعد و درشب‌های مختلف برای ایراد سخنرانی پیرامون مهدویت دعوت شده‌اند.
مدیر مجتمع فرهنگی، مذهبی هیئت قائمیه اصفهان بیان کرد: محمد علی انصاری، مفسر قرآن کریم نیز در روز یکشنبه، دوم خرداد و همزمان با سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) از ساعت 12 الی 13 در محل این مجتمع سخنرانی خواهند کرد.
قهرایی افزود: در شب میلاد حضرت مهدی(عج) نیز ویژه برنامه کودک و نوجوان و در روز میلاد، ویژه برنامه خانواده با حضور حجت الاسلام راستگو و محمودی برگزار خواهد شد .
  جشن بزرگ مهدویت با شعاری از امام صادق «لو ادرکته لخدمته ایام حیاتی؛ اگر در دوران او بودم کل عمر خدمتش را میکردم » برگزار خواهد شد.
براساس این گزارش، ویژه برنامه ایام مهدویت هر شب از ساعت 21لغایت 22:30در محل مجتمع فرهنگی، مذهبی هیئت قائمیه اصفهان واقع در خیابان مسجد سید اصفهان برگزار می‌شود.
captcha