برای جذابیت بیشتر مسابقات از مبتهلین و قاریان برجسته استفاده شد
کد خبر: 3500089
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
حسینی:

برای جذابیت بیشتر مسابقات از مبتهلین و قاریان برجسته استفاده شد

به گزارش کانون نبأ: رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از تلاش‌هایی که برای برپایی این مسابقات انجام شده بود سخن گفت و افزود: برای جذابیت بیشتر مسابقات از مبتهلین و قاریان برجسته استفاده شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا؛ نبأ در سی و سومین دوره از مسابقات بین المللی قرآن که در مصلی تهران برگزار شد طی گفت و گویی کوتاه با حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از تلاشهایی که برای برپایی این مسابقات انجام شده بود پرسیدیم و رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در این دوره از مسابقات تلاش شد زمینه‌ایی را مهیا کنیم که تمام علاقه‌مندان بتوانند به سهولت در مسابقات شرکت کنند همچنین با توجه به شعار مسابقات امسال که یک کتاب یک امت تعیین شد؛ محصولاتی در این حوزه تولید و در اختیار مردم قرار گرفت.
وی ادامه داد: در کنار مسابقات همایش‌هایی نیز اجرا شد از جمله همایش تجلیل از برگزیدگان بانوان قرآنی، همایش پژوهش قرآنی و جشنواره‌های قرآنی.

برای جذابیت بیشتر از مبتهلین و قاریان برجسته استفاده شد

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: برای جذابیت بیشتر مسابقات از گروه‌های مبتهلین و استادان برجسته قاریان نیز در خلال برنامه با امید بر داشتن مسابقات پرشورتر و با نشاط‌‌تر استفاده شد که الحمدالله مورد استقبال نیز قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات میزبان 130 مهمان از 75 کشور اسلامی بودیم که تعدادی از این بزرگواران وزرای اوقاف این کشورها بودند و همچنین غریب 10 هیئت قرآنی در قالب اساتید، پیشکسوتان و مشاهیر حضور داشتند که در خلال مسابقات برنامه‌های خود را اجرا ‌کردند.


captcha