دیدار اعضای فرهنگسرای رضوان با خانواده شهید علی ‌اکبری
کد خبر: 3502156
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
در برنامه هفتگی «به تماشای سرو»؛

دیدار اعضای فرهنگسرای رضوان با خانواده شهید علی ‌اکبری

گروه جهاد و حماسه: اعضای فرهنگسرای رضوان در برنامه هفتگی «به تماشای سرو» فردا، 10 خردادماه میهمان خانواده شهید علی اکبری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نق از روابط عمومی فرهنگسرای رضوان، در این برنامه که از ساعت 16 ـ 17 دوشنبه، دهم خردادماه در منزل خانواده معظم این شهید والامقام برگزار می‌شود، اعضای فرهنگسرای رضوان، ضمن دیدار با والدین شهید علی اکبری و مروری بر خاطرات ارزشمند این شهید والامقام از زبان والدین شهید از نزدیک با الگوهای تربیتی این خانواده آشنا می‌شوند.

شهید علی اکبری متولد بیستم شهریورماه 1343 در شهرری است که در سن نوجوانی همزمان با عملیات فتح‌المبین در قالب نیروی بسیجی عازم جبهه نبرد شده و در تاریخ دهم اسفندماه 1362 در عملیات خیبر در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نایل می‌شود.

گفتنی است، تکریم و بزرگداشت خانواده معظم شهدا به همراه پاسداشت آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی(ايثار، جهاد، شهادت، پایداری و مقاومت) به همراه ثبت و ضبط خاطرات و زندگی‌نامه ارزشمند شهدا به منظور آشنایی نسل امروز با سیره اخلاقی شهدا با تاکید بر سبک زندگی اسلامی ایرانی از اهداف برنامه «به تماشای سرو» است که از بدو تاسیس فرهنگسرای رضوان در سال 1389 تاکنون با حضور در منزل خانواده معظم شهدا برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه‌های فرهنگسرای رضوان می‌توانند با شماره تلفن 55202218 تماس گرفته یا از سایتRezvan.farhangsara.ir بازدید کنند.

captcha