مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم با معرفی نفرات برتر در اسکو به کار خودپایان داد
کد خبر: 3502216
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹

مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم با معرفی نفرات برتر در اسکو به کار خودپایان داد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسکو اظهار کرد: مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم با معرفی نفرات برتر در این شهرستان به کار خود پایان داد.

حجت‌الاسلام اکبر حریرچی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، از اتمام مسابقات شهرستانی قرآن کریم در اسکو خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات در دو بخش خواهران در محل امامزاده حسین بن عبدالغفار(ع) و برادران در محل مسجد حاج قره اسکو برگزار شد.

وی با بیان اینکه 50 نفر در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند، افزود: در مسابقات بخش اذان برادران، حسین محمدزاده و جواد سجادی، در حفظ 10 جزء مهدی احمدی، جعفر شکیبا و سید محسن رضایی، در حفظ 5 جزء حسام یار محمدپور و رضا محمدزاده، در رشته قرائت سجاد امینی، محمد مقیمی و سهراب محسن زاده جواز حضور در مسابقات استانی را کسب کردند.

وی تاکید کرد: همچنین در قسمت ترتیل سید محمدرضا حسینی رتبه اول، مهدی میرزاپور رتبه دوم و کریم بالایی رتبه سوم را کسب کردند.

حجت‌الاسلامحریرچی ادامه داد: در بخش خواهران سمیه سعیدی، طاهره علی پور و ساناز آخری در رشته تحقیق؛ و سهیلا عادل، معصومه عبدی و سکینه عباس زاده در رشته ترتیل خواهران حائز رتبه و جواز حضور در مسابقات استانی شدند.

captcha