کتابت قرآن در 14 دقیقه همزمان با میلاد امام حسن(ع)
کد خبر: 3502389
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷

کتابت قرآن در 14 دقیقه همزمان با میلاد امام حسن(ع)

گروه ادب: مجری طرح کتابت جمعی قرآن در ۱۴ دقیقه با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن این طرح گفت: تجربه نخستین کتابت جمعی با حضور اقشار مختلف موفقیت‌آمیز بود و تصمیم گرفتیم دومین کتابت را همزمان با سالروز میلاد امام حسن(ع) در صحن آستان مقدس عبدالعظیم حسنی(ع) انجام دهیم.

امیرحسین نعمتی، مجری طرح کتابت جمعی قرآن در 14 دقیقه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) عنوان کرد: در نظر داریم با استفاده از تجربیات دوره گذشته، طرح کتابت جمعی را این بار در مدت زمان 12 دقیقه به نیت دوازده امام معصوم(ع) اجرایی کنیم.

مجری طرح کتابت جمعی قرآن در 14 دقیقه با بیان اینکه اولین دوره این طرح با حضور 306 کاتب در صحن آستان مقدس امامزاده صالح(ع) انجام شد، گفت: این بار نام‌نویسی از متقاضیان کتابت در دو سطح عالی و معمولی از 10 تا 30 خرداد انجام می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 10 ـ 13 و 15 ـ 18 برای شرکت در این طرح قرآنی به مرکز آموزش قرآن واقع در صحن امامزاده عبدالعظیم حسنی(ع) مراجعه کنند.

نعمتی با بیان اینکه کاتبان این طرح شامل آحاد مردم هستند و انجام آن بدون وابستگی به نهاد و سازمان خاصی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: اجرای طرح‌های مردمی در حوزه قرآن کریم، اقشار مختلف را با این کلام الهی مأنوس‌تر می‌کند. در این دوره گزینش دقیق‌تری در انتخاب کاتبان خواهیم داشت تا عیار هنری اثر افزایش یابد. 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۲۷
0
0
جالبه
captcha