نمایشگاه شمیم وحی؛ مکانی مناسب برای ارائه عملکرد مجموعه‌های قرآنی
کد خبر: 3504187
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
خرمیان اظهار کرد:

نمایشگاه شمیم وحی؛ مکانی مناسب برای ارائه عملکرد مجموعه‌های قرآنی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: قاری بین‌المللی کشورمان با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه شمیم وحی موجب ترغیب مردم برای دیدن محصولات مجموعه‌های قرآنی از نزدیک می‌شود، عنوان کرد: فعالان قرآنی نیز سالیان سال مشوق برپایی چنین نمایشگاه‌هایی بوده‌اند.

محمدرضا خرمیان، قاری بین‌المللی کشورمان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در پاسخ به این سؤال که برپایی اینگونه نمایشگاه‌ها ویژه تجهیزات و حمایت از مؤسسات و تشکل‌های قرآن چه میزان در ارتقای فعالیت آنها مؤثر است؟ اظهار کرد: بسیار اثرگذار است به گونه‌ای که مردم عادی نیز در کنار مدیران و سایر مسئولان این تشکل‌های مردمی برای بازدید و استفاده از این نمایشگاه تشویق می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه برپایی این دست نمایشگاه‌ها موجب ترغیب مردم برای دیدن محصولات و عملکرد‌های مجموعه‌های قرآنی از نزدیک می‌شود، افزود: فعالان قرآنی نیز سالیان سال مشوق برپایی چنین نمایشگاه‌هایی بوده‌اند.
خرمیان با اشاره به اینکه نمایشگاه فوق به خوبی طراحی و فضاسازی شده است، اظهار کرد: این فضاسازی موجب شده است تا از این طریق زمینه حضور مشتاقان قرآنی بیش از پیش فراهم شود به گونه‌ای که آنها روحیه قرآنی پیدا می‌کنند. آن هم در شب اول ماه مبارک رمضان که بهار قرآن است چنانکه در روایتی از امام باقر(ع) آمده است «لِكُلِّ شَيْءٍ رَبِيعٌ وَ رَبِيعُ الْقُرْآنِ شَهْرُ رَمَضَان».
یادآور می‌شود، دومین نمایشگاه فرهنگ قرآنی شمیم وحی ویژه تجهیز مؤسسات، مراکز و دارالقرآن شهر تهران از 16 تا 23 خردادماه از ساعت 17 تا 23 در باغ موزه دفاع مقدس پذیرای عموم علاقه‌مندان است.
captcha