تلاش برای اعطای وام 10 میلیونی ازدواج به ثبت‌نام کنندگان وام 3 میلیونی
کد خبر: 3506934
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
صبحی خبر داد:

تلاش برای اعطای وام 10 میلیونی ازدواج به ثبت‌نام کنندگان وام 3 میلیونی

گروه جامعه: مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده اظهار امیدواری کرد: کسانی که نسبت به تشکیل پرونده وام سه میلیونی ازدواج اقدام کرده ولی تا زمان ابلاغ این مصوبه، موفق به دریافت وام نشده‌اند نیز مشمول مصوبه جدید وام 10 میلیونی ‌شوند.

ناصر صبحی، مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرگزای بین‌‌المللی قرآن(ایکنا)، به تبیین نحوه پرداخت وام ازدواج در پروسه جدید پرداخت و گفت: پراخت وام 10 میلیونی ازدواج به جوانان از سوی بانک مرکزی به سایر بانک‌ها ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه برخی شعبات بانک‌ها هنوز منابع مالی کافی برای پرداخت این وام را ندارند، گفت: در برخی از شعبات جوانان برای دریافت این وام باید در صف انتظار بمانند.

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: جوانانی که تا کنون وام ازدواج دریافت نکرده‌اند با مراجعه به بانک و تشکیل پرونده در نوبت دریافت وام 10 میلیون تومانی قرار می‌گیرند.

صبحی ادامه داد: در تلاش هستیم کسانی که نسبت به تشکیل پرونده وام سه میلیونی ازدواج اقدام کرده ولی تا زمان ابلاغ این مصوبه، موفق به دریافت وام نشده‌اند نیز مشمول مصوبه جدید وام 10 میلیونی ‌شوند.

captcha