رونمایی از «متن آموزشی مفاهیم سوره صف»
کد خبر: 3510812
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
در پانزدهمین روز نمایشگاه بین‌المللی قرآن صورت گرفت؛

رونمایی از «متن آموزشی مفاهیم سوره صف»

گروه دانشگاه: همزمان با پانزدهمین روز برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن، از «متن آموزشی مفاهیم و تدبر سوره صف» به عنوان منبع پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، همزمان با پانزدهمین روز برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن، از «متن آموزشی مفاهیم و تدبر سوره صف» به عنوان منبع پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت رونمایی شد.

آیین رونمایی از این اثر با حضور، مسعود وکیل و محمود کریمی دو تن از مولفان و دست اندرکاران بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن در غرفه ستاد آزمون‌های سراسری قرآن و عترت، برگزار شد.

مسعود وکیل، از مولفان«متن آموزشی مفاهیم و تدبر سوره صف» در توضیح این اثر گفت: این کتاب یکی از دو منبع آموزش مفاهیم سوره صف است که به سفارش مرکز قرآن و عترت وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی، به چاپ رسیده است.

وی افزود: همانگونه که از نام کتاب بر می‌آید، این اثر در پی آموزش جامع مهارت‌های پایه چهار گانه، روخوانی، درک معنا، تدبر در آیات و حفظ قرآن کریم است و از طریق سوالاتی که پاسخشان در متن آیات است نیل به این هدف، میسر می‌شود؛ این کتاب به گونه‌ای تالیف شده است که مخاطبان می‌توانند مهارت‌های کسب شده را به کل قرآن تعمیم دهند.

یادآور می‌شود، متن آموزشی مفاهیم و تدبر سوره مبارکه صف، از منابع پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت است.

captcha