دعوت فرمانده سپاه استان البرز از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس
کد خبر: 3511654
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲

دعوت فرمانده سپاه استان البرز از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس

گروه سیاسی: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز ضمن دعوت از اقشارمختلف مردم مجاهد و انقلابی برای حضور گسترده و پرشور در مراسم راهپیمایی سراسری روزقدس تاکید کرد: مردم ایران در روز قدس عظمت، اقتدار و عزت امت اسلامی را در مقابل نظام سلطه و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز به نقل از  روابط عمومی سپاه البرز، سردار علی استاد حسینی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز،10تیرماه در آستانه روز جهانی قدس با دعوت از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی  روز فریاد امت اسلام  اظهارکرد: نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی مبتی بر دفاع از مظلوم و تاختن بر ظالم، ظهور مکتب مقاومت در منطقه را رقم زده است و امروز شاهد تنگ شدن عرصه بر رژیم نامشروع اسرائیل در منطقه هستیم.
وی با اشاره به فرمایش معمار کبیر انقلاب مبنی بر اینکه فلسطین پاره تن است، افزود: روز جهانی قدس روز نمایش اراده و ظرفیت امت اسلامی در مصاف با راهبردها و سیاست‌های جنایت آمیزآمریکا، رژیم صهیونیستی و هم پیمانان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنان علیه جهان اسلام است.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، تصریح کرد: سرشاخه تمام جنایات در جهان صهیونیست است و حتی آمریکا توسط صهیونیست‌ها اداره می‌شود لذا به همین خاطر امام راحل فرمودند که بایستی از صفحه روزگار حذف شود.
استاد حسینی گفت: مردم فلسطین سال‌ها است که زیر چکمه‌های جنایتکاران صهیونیست له می‌شوند و ما بایستی به حکم مسلمانی از آنان و تمام مظلومین عالم دفاع کنیم و حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس کمترین کاری است که در حق مردم مظلوم و ضعیف فلسطین انجام می‌دهیم  و مردم مظلوم فلسطین با مشاهده حضور پرشوردر راهپیمایی روز قدس به آینده رهایی بخش امیدوار خواهند شد.
این مسئول بیان کرد: روز قدس روز فریاد امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک کشی از غزه تا یمن و اعلام پایبندی ملت ایران به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است و امروز که رژیم صهیونیستی و آل سعود کودک کش جنایات خود را زیر سایه حمایت‌های شیطان بزرگ صورت می‌دهند فریاد مرگ برآمریکا شعار همیشگی و محوری روز قدس خواهد بود.
استاد حسینی، ضمن دعوت از اقشارمختلف مردم مجاهد و انقلابی برای حضور گسترده و پرشور در مراسم راهپیمایی سراسری روزقدس تاکید کرد: مردم ایران در روز قدس عظمت، اقتدار و عزت امت اسلامی را در مقابل نظام سلطه  و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب به نمایش خواهند گذاشت.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در پایان از بسیجیان و پاسداران ، مردم مومن، روزه دار و همیشه در صحنه استان البرز خواست که با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل فریاد آزادی و رهایی بیت المقدس بعنوان اولین قبله مسلمین جهان را فریاد زده و برگ زرین دیگری در تاریخچه درخشان ایران کوچک رقم زنند.

captcha