آغاز دوره جدید حفظ و ترجمه قرآن به زبان انگلیسی در مؤسسه بشارت
کد خبر: 3516976
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

آغاز دوره جدید حفظ و ترجمه قرآن به زبان انگلیسی در مؤسسه بشارت

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره جدید حفظ و ترجمه قرآن به زبان انگلیسی در مؤسسه بشارت تهران آغاز شد.

سیمین محرابی، مسئول روابط عمومی مؤسسه زبان‌آموزی قرآن بشارت تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به آغاز دوره جدید حفظ و ترجمه قرآن به زبان انگلیسی، عنوان کرد: پس از ماه مبارک رمضان و ثبت نام از علاقه‌مندان در غرفه این مؤسسه در نمایشگاه‌ بین‌المللی قرآن کریم، دوره جدید ویژه بانوان و آقایان آغاز شد.
وی ادامه داد: نخستین جلسه این دوره ویژه آقایان از جمعه، اول مردادماه آغاز شده است و مقرر شده است تا دوره بانوان از پنج‌شنبه‌ها این هفته برگزار شود.
محرابی با اشاره به طول این دوره، عنوان کرد: طبق آئین‌نامه مؤسسه دوره ترجمه به زبان انگلیشی طی 12 جلسه دو ساعت تشکیل خواهد شد. همچنین دوره حفظ قرآن نیز طی 10 جلسه تشکیل می‌شود که جلسه یازدهم جلسه پرسش و پاسخ برگزار می‌شود و جلسه دوازدهم آزمون گرفته می‌شود.
وی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای به‌دست آوردن اطلاعات بیشتر می‌توانند همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ با شماره‌های ۷۷۵۷۱۰۱۲، ۷۷۵۸۲۰۲۶، ‌۷۷۵۸۲۰۲۷ و ۷۷۵۴۱۱۸۱ تماس بگیرند.
یادآور می‌شود، مؤسسه زبان‌آموزی قرآن بشارت تهران در میدان امام حسین(ع)، خیابان دماوند، ایستگاه فرودگاه، خیابان رجبی، روبه‌روی مسجد خاتم‌الاوصیا(عج) واقع شده است.
captcha