قدردانی از برگزیدگان جشنواره پایان‌نامه‌های قرآنی در نخستین مناسبت قرآنی
کد خبر: 3517949
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
جعفرپور خبر داد:

قدردانی از برگزیدگان جشنواره پایان‌نامه‌های قرآنی در نخستین مناسبت قرآنی

گروه دانشگاه: دبیر جشنواره ملی پایان‌نامه‌های قرآنی دانشجویان از قدردانی برگزیدگان این جشنواره در اولین مناسبت قرآنی خبر داد.

رشید جعفرپور، مدیرکل اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم و دبیر جشنواره ملی پایان‌نامه‌های قرآنی دانشجویان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، با اشاره به مشخص شدن نتایج این جشنواره اظهار کرد: نفرات برگزیده جشنواره پایان‌نامه‌های قرآنی مشخص شده و خود آنان نیز در جریان قرار گرفته‌اند.

وی افزود: پیش از این قرار بود در پایان بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از برگزیدگان این جشنواره قدردانی صورت گیرد که با توجه به برگزار نشدن آیین اختتامیه نمایشگاه بیست و چهارم این امر محقق نشد و در اولین برنامه مرتبط قرآنی از نفرات برتر تجلیل خواهد شد.

جعفرپور پیش از این و در پایان نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌و‌گو با ایکنا اعلام کرده بود، حدود ۴۰۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره پایا‌ن‌نامه‌های قرآنی رسیده که شامل آثاری از تمام دانشگاه‌های کشور است و به دانشگاه‌های وزارت علوم منحصر نمی‌شود؛ پایان‌نامه‌های رسیده به دبیرخانه جشنواره یک مرحله پایش و یک مرحله نیز مورد داوری اولیه قرار گرفت، که ۶ اثر در مقطع کارشناسی ارشد و سه پایان‌نامه نیز در مقطع دکترا برگزیده شده است.

captcha