دعوت پرویز پرستویی به کمپین «مهر آمد»
کد خبر: 3519523
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴

دعوت پرویز پرستویی به کمپین «مهر آمد»

گروه فضای مجازی: پرویز پرستویی، بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی اینستاگرامش، همه کاربران را به حضور در کمپین «مهر آمد، مهربانی کن رفیق» دعوت کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، پرویز پرستویی، بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی اینستاگرام‌اش نوشته است: مهر آمد، مهربانی کن رفیق. دوستان عزیزم سلام. امیدوارم که همیشه در صحت و سلامتی باشید و برقرار. نزدیک به یک سال است که باهم زندگی می‌کنیم اون هم در دنیای مجازی، همیشه از اظهار لطف و مهربانی و نقدهاتون لذت بردم. اما خواستم بگم، پوستری که در بالا می‌بینید مربوط به دوستانم، در مؤسسه خیریه بچه‌های سیب سرخ است که بنده سال‌هاست با هاشون آشنام و همکاری دارم و می‌دانم که خودجوش و بدون وابستگی به جایی، کارهایی کرده‌اند،ن اگفتنی که اگر بخواهم با جزییات بگویم شاید در این صفحه نگنجد.

پوستر کمپین «مهر آمد، مهربانی کن رفیق»

وی در ادامه نوشته است: به هرحال چه خودتان و یا اگر کسی را سراغ دارید که می‌تواند به این مؤسسه خیریه بچه‌های سیب سرخ کمک کنند، دل یک هموطن و دانش‌آموز بی‌بضاعت را شاد کرده‌اید. این گوی و این میدان. فقط بدانید این یک امر دلی است نه اجباری. درود فراوان بر شما. چه اینکار را بکنید، چه نکنید، بازهم دوست‌تان دارم و خواهم داشت. روز و روزگار بر شما خوش.
captcha