متولیان آموزش و پرورش به رشد مراکز قرآنی و گسترش مساجد توجه بیشتری کنند
کد خبر: 3519765
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
آیت‌الله شب زنده‌دار:

متولیان آموزش و پرورش به رشد مراکز قرآنی و گسترش مساجد توجه بیشتری کنند

گروه اجتماعی: عضو فقهای شورای نگهبان از متولیان آموزش‌ و پرورش خواست در کنار مراکز آموزشی به رشد مراکز قرآنی و گسترش مساجد نیز توجه بیشتری کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، کلنگ احداث مجتمع فرهنگی ـ آموزشی مرحوم آیت‌الله حسین شب زنده‌دار جهرمی عصر دیروز، 12 مردادماه در جهرم به زمین زده شد.
با حضور عضو فقهای شورای نگهبان، کلنگ مجتمع فرهنگی آموزشی آیت‌الله حسین شب‌زنده‌دار جهرمی در جهرم به زمین زده شد.
آیت‌الله مهدی شب‌زنده‌دار جهرمی، عضو فقهای شورای نگهبان در این مراسم که به همت مؤسسه خیریه نیک‌اندیشان توسعه فرهنگ و با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، گفت: امیدوارم این مجتمع که  در حوزه فرهنگی و آموزشی همچنین با نیت خیر بنا شده بتواند به تربیت انسان‌های شاخص در علوم دینی نیز بپردازد.
وی افزود: باید سعی شود دانش‌آموز و دانشجو را بنده خدا و موحد تربیت کنیم که این‌چنین اتفاقی در این مجتمع به یاری حق خواهد افتاد.

علمی خوب است که غرور نیارود
استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: علمی خوب است که غرور نیاورد و در خدمت جامعه اسلامی باشد وگرنه چیزی که در دنیا قابل ‌مشاهده است پیشرفت علم بوده که در کنار آن معنویتی نیست و این باعث پیشرفت همه‌جانبه نمی‌شود.
عضو فقهای شورای نگهبان از متولیان آموزش‌ و پرورش خواست در کنار مراکز آموزشی به رشد مراکز قرآنی و گسترش مساجد نیز توجه بیشتری کنند و اضافه کرد: همه باید بدانند هر چیزی که رنگ و بوی الهی دهد رشد می‌کند و باقیاتی به دنبال دارد.

ثمره توحید، صلابت نظام جمهوری اسلامی است
وی اضافه کرد: این مسیر همانند انقلاب اسلامی ایران که بنیان‌گذار آن چیزی و کاری جز برای خدا انجام نداد و ثمر اعتقاد به خدا صلابت نظام جمهوری اسلامی تاکنون بوده است.
یادآور می‌شود، مجتمع فرهنگی آموزشی آیت‌الله شب‌زنده‌دار در زمینی به مساحت 7 هزار مترمربع و زیربنای 3 هزار مترمربع شامل یک مرکز قرآنی و دو باب مدرسه هرکدام در سه‌طبقه و 12 کلاس ساخته می‌شود.
captcha