آغاز ثبت‌نام دوره تخصصی استعدادهای قرآنی در فسا
کد خبر: 3520905
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵

آغاز ثبت‌نام دوره تخصصی استعدادهای قرآنی در فسا

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی فسا از آغاز ثبت نام دوره تخصصی استعدادهای قرآنی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، غلامحسین عاطفت کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی فسا امروز، 17 مرداد از انجام هماهنگی با ادارات و نهادهای قرآنی جهت ثبت نام دوره تخصصی استعدادهای قرآنی خبر داد.
وی افزود: طرح استعدادهای درخشان قرآنی که در سال‌های قبل به‌صورت متمرکز توسط سازمان دارالقرآن الکریم به اجرا در می‌آمد در سال ۹۵ به‌صورت استانی توسط اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی و با عنوان دوره‌های تخصصی ویژه استعدادهای قرآنی اجرا می‌شود که ثبت نام آن در شهرستان‌ها تا۲۵مرداد ادامه خواهد داشت.
عاطفت اظهار کرد: یکی از اهداف این طرح شناسایی و تربیت نیروی متخصص قرآنی از بین نوجوانان پسر۱۲ تا ۱۵ سال است که به‌همین منظور با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده در طول سال کلاس‌های آموزشی با اجرای اردوهای متوالی برگزار شده است.
وی ادامه داد: در این دوره‌ها قرآن‌آموزان با سرفصل‌های آموزشی از جمله تجوید مقدماتی و اصول وقف و ابتدا قرآن، صوت و لحن پایه، حفظ قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم و آموزش سبک زندگی قرآنی آشنا می‌شوند.
captcha