45 درس‌گفتار از شهید همت رونمایی می‌شود
کد خبر: 3523224
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰

45 درس‌گفتار از شهید همت رونمایی می‌شود

گروه جهاد و حماسه: 45 درس‌گفتار درباره شهید همت در کتابی با عنوان «به روایت همت» رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مراسم رونمایی از دو کتاب «به روایت همت» و «سالار تیپ عمار» از سوی مؤسسه فرهنگی‌ هنری «روایت27 بعثت» با حضور فرمانده‌هان دفاع مقدس برگزار می‌شود. این دو اثر تازه‌ترین عناوینی است که از سوی این موسسه منتشر و پس از رونمایی، به زودی روانه بازار خواهد شد.
کتاب «به روایت همت» درس‌گفتارهای شهید حاج محمدابراهیم همت، فرمانده لشکر 27 محمد رسول‌الله(ص) است که در 3 جلد به قلم حسین بهزاد نگاشته شده. این اثر دربرگیرنده چهل و پنج درس از گفتارهای برگزیده مجموعه مصاحبه‌ها و سخنرانی‌ها، بیانات توجیهی و ... سردار شهید حاج محمدابراهیم همت در حد فاصل بهار 1359 تا زمستان 1362 است.
این چهل و پنج درس‌گفتار مقطع چهار ساله پایانی حیات دنیوی شهید همت از بدو حضور وی در پاوه تا یک هفته به شهادت او در عملیات آبی ـ خاکی خیبر را در برمی‌گیرد.
همچنین در این مراسم از کتاب «سالار تیپ عمار» نیز رونمایی می‌شود. این کتاب سرگذشت‌نامه فرمانده تیپ یکم عمار لشکر 27 محمد رسول‌الله(ص)، سردار شهید مهدی خندان است که به همت حسین بهزاد و گلعلی بابایی نوشته شده است.
این دو اثر دوشنبه، اول شهریورماه از ساعت 16 تا 18 با حضور جمعی از سرداران و خانواده شهدا در مرکز تبادل کتاب رونمایی خواهد شد.
captcha