باید در ترویج فرهنگ غدیر در جامعه تلاش کرد
کد خبر: 3525183
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹

باید در ترویج فرهنگ غدیر در جامعه تلاش کرد

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد گفت: عید قربان و عید غدیر از اعیاد مهم اسلامی است و باید همه باید دست به دست هم داده و در راه زمینه سازی برای گسترش روز افزون فرهنگ غدیر بکوشیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد به نقل از روابط‌عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت‌الاسلام خلیل سلطانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد به مناسبت فرارسیدن ایام دهه امامت و ولایت اظهار کرد: با توجه به اینکه عموم مردم بویژه قشر جوان ما نیاز به فهم مسائل تاریخی و دینی دارند و عید قربان و عید غدیر که از اعیاد مهم اسلامی است در پیش روی ماست باید همکاری ادارات و نهادهای فرهنگی همانطوری که رسول گرامی اسلام فرمودند مسئله غدیر را حاضران به غایبان برسانند همه باید دست به دست هم داده و در راه زمینه سازی برای گسترش روز افزون فرهنگ غدیر بکوشیم.
حجت‌الاسلام سلطانی اعزام روحانیون اعزامی از قم و یزد و برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برگزاری طرح اطعام با همکاری اوقاف و امور خیریه، کمیته امداد اهداء نهج البلاغه و کتب دینی و جشن در مساجد همنام حضرت علی(ع) از جمله این برنامه‌ها ذکر کرد.
وی عمده کارها را به عهده مردم دانست و گفت: این اداره کل با استفاده از کانون مداحان و هیئات مذهبی امسال در راستای رشد هر چه بیشتر مجالس مذهبی خواهد کوشید.
captcha