نمایشگاه دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی اهواز افتتاح شد
کد خبر: 3532718
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳

نمایشگاه دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی اهواز افتتاح شد

کانون خبرنگاران نبأ: نمایشگاه دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی اهواز با حضور مسئولان این دانشگاه در هفته دفاع مقدس افتتاح شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ  همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاه «هنوز ادامه دارد...» با حضور دکتر اسماعیل ایدنی، رئیس داشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز، ساسان موگهی معاون فرهنگی-دانشجویی، صبیحه ضیاغم، مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان، بیژن حسین‌پور، مدیر امور دانشجویی و مهدی بهمنش، مدیر تربیت بدنی افتتاح شد.

ضیاغم در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه با تبریک دهه گرامیداشت ولایت و امامت گفت: در این نمایشگاه تلاش شده است وقایع قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، جنگ نرم  و شهدای مدافع حرم به خوبی انعکاس داده شود و گوشه‌ای از تلاش‌ها و فعالیت‌های مادران و خواهران بسیجی و آنهایی که در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل حضور مستمر داشتند، به نمایش گذاشته شود.

وی تصریح کرد: همچنین در این نمایشگاه سعی شده است با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و امام خمینی(ره) در خصوص جنگ نرم، رسالت دانشگاهیان و مسئله بسیج جامعه دانشگاهی، نکات خوبی به مخاطبان انتقال داده شود.

مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان در خصوص پیام نمایشگاه بیان کرد: ما همه پیرو خط رهبر و ولایت هستیم و به اهدافی که شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم داشتند اعتقاد راسخ داریم، ما جامعه دانشگاهی تا آخرین نفس مستحکم و مقتدر در این راه گام بر می‌داریم.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ماکتی از کلیه ادوات جنگی، کتاب‌هایی با محوریت زن و دفاع مقدس و محصولات فرهنگی با 40 درصد تخفیف ارائه شده است، گفت: این نمایشگاه تا 6 مهرماه از ساعت 8:30 تا 15 برپا است.

وی همچنین حرکت کاروان راهیان نور ویژه بانوان برای دومین سال پیاپی را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس برشمرد و افزود: این کاروان پنج شنبه 8 مهرماه به مقصد منطقه طلاییه و مزار شهدای هویزه حرکت می‌کند.

مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان در پایان اظهار کرد: ثبت‌نام اردوی راهیان نور طبق تقسیم‌بندی‌ها و مکاتباتی که هر کدام از واحدها انجام داده‌اند صورت گرفته که مشاوران امور بانوان و خانواده در هر حوزه عهده دار ثبت‌نام از شرکت‌کنندگان هستند و از بین ثبت‌نام کنندگان 120 تا 140 نفر برای اعزام به اردو راهیان نور انتخاب می‌شوند.

حسین عبدالعزیزی
captcha