بازدید معاون فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری از شورای عالی قرآن شهرداری
کد خبر: 3532965
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴

بازدید معاون فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری از شورای عالی قرآن شهرداری

گروه فعالیت‌های قرآنی: مجتبی عبداللهی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری تهران از شورای عالی قرآن شهرداری تهران بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مجتبی عبداللهی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری تهران از نزدیک فعالیت‌های شورای عالی قرآن شهرداری را مورد ارزیابی و بازدید قرار داد. در این بازدید حجت‌الاسلام سیدحسین کوششی، دبیر شورای عالی قرآن شهرداری گفت: در واقعه شناسایی هزار و  500 جلسه خانگی برای سال 95 هدف‌گذاری شده است که این کار با کمک مدیران مؤسست قرآنی در حال انجام است.
وی ادامه داد: حمایت‌های که در ایام مختلف از تشکل‌های قرآنی انجام می‌گیرد براساس آماریست که وجود دارد و شناسایی جلسات قرآن شاخص استان تهران از مهمترین کارهای این شورا است.
کوششی با اشاره به اینکه 556 جلسه قرآنی شاخص در سطح شهر تهران است، اظهار کرد: 107 جلس قرآن خانگی سطح یک در تهران است که با حضور قاریان و حافظان و اساتید برجسته قرآنی تشکیل می‌شود.
گفتنی است؛ طی این بازدید عبداللهی از نزدیک در روند گزارشات جلسات این شورا و مصوبات آن قرار گرفت. همچنین ارزیابی فعالیت‌های قرآنی مناطق 22 گانه و امتیاز‌بندی آنها و ساماندهی خانه‌های قرآن وعترت و شناسایی فعالان قرآنی که در مناطق شهر تهران هستند برعهده این شورا است که در این راستا از میان 354 خانه قرآن، 334 خانه قرآن شناسایی شده و با سایر مدیران خانه‌های قرآن نیز برای انجام مصاحبه تماس گرفته شد.
از دیگر فعالیت‌های شورای عالی قرآن شهرداری می‌توان به شناسایی جلسات قرآن خانگی با کمک مدیران خانه‌های قرآن و عترت و یا کارشناسان قرآنی مناطق اشاره کرد که تا کنون حدود 500 جلسه قرآن توسط این شورا شناسایی شده که امید است تا پایان سال هزار جلسه دیگر شناسایی شود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۰۹:۱۳
0
0
با بازدید از کم و کاستی جلسات قرآنی با اطلاع می‌شود و در رفع آن اقدام کند
captcha