تشکل‌های دینی مسائل امنیتی مراسم‌ عزاداری را جدی بگیرند
کد خبر: 3533049
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
معاون استانداری هرمزگان:

تشکل‌های دینی مسائل امنیتی مراسم‌ عزاداری را جدی بگیرند

گروه سیاسی: اکرمی گفت: اگر چه ایران اسلامی، امن‌‌ترین کشور در منطقه و جهان است اما تداوم این امنیت نیازمند هوشیاری بیش از پیش و مضاعف مداحان و مسئولان هیئات مذهبی در برگزاری مراسم عزاداری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری چهاردهمین اجلاس پیرغلامان و خادمان امام‌حسین(ع) در استان هرمزگان و شهر بندرعباس گفت: بهره‌‌گیری از موضوعات بیان شده در این اجلاس و انتقال تجارب، نقطه عطفی در بزرگداشت عاشورا و ترویج و نشر فلسفه قیام اباعبدالله الحسین(ع) در استان هرمزگان است.
وی با اشاره به زمان برگزاری چهاردهمین اجلاس پیرغلامان و خادمین امام حسین(ع) افزود: این اجلاس با حضور مداحان و پیرغلامان اهل بیت(ع) از سراسر کشور  به مدت 2 روز در روزهای 7 و 8 مهرماه در شهر بندرعباس برگزار می‌‌شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، رعایت نکات مهم در خصوص مسائل امنیتی استان هرمزگان درباره توطئه‌های دشمنان امری مهم و ضروری تلقی و تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب علیرغم گذشت 37 سال از عمر انقلاب، دست از دشمنی با این نظام برنداشته و با توطئه‌ها و ترفندهای گوناگون در صدد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمده است.
اکرمی رهنمودهای مقام معظم رهبری، خون شهدا و هوشیاری و ولایتمداری مردم ایران اسلامی را عامل مهمی برای خنثی‌سازی توطئه‌‌های دشمنان نظام و نقشه‌‌های شوم آنان عنوان کرد.
وی از مداحان و مسؤولان هیئات مذهبی به عنوان عناصر مهم امنیتی و اطلاعاتی یاد و تاکید کرد: این قشر تاثیرگذار باید نسبت به مسائل و نکات امنینی مطرح شده از سوی مسؤولان مربوطه اهتمام جدی داشته باشند و مراقبت‌های لازم را درباره تامین امنیت مراسمات عزاداری به عمل آورند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف بین امت‌اسلامی و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: انقلاب اسلامی پس از گذشت 37 سال از عمر آن، همچنان مقاوم و با صلابت بوده و برای دیگر کشورها، الگویی مناسب محسوب می‌‌شود.
اکرمی از گروهک‌های تروریستی داعش به عنوان یکی از دشمنان اسلام در سالهای اخیر نام برد و گفت: اگر چه ایران اسلامی، امن‌‌ترین کشور در منطقه و جهان است اما تداوم این امنیت نیازمند هوشیاری بیش از پیش و مضاعف مداحان و مسؤولان هیئات مذهبی در برگزاری مراسم‌های عزاداری است.
وی تصریح‌ کرد: نباید به صرف امنیت حاکم در کشور و ناتوانی دشمن در انجام هر گونه حرکت ناشایست، نسبت به توطئه‌‌های دشمن کوتاهی و خود و دیگران را با مشکل مواجه کرد.
captcha