افزایش 10 درصدی تولید محتوای مذهبی فضای مجازی در ماه محرم
کد خبر: 3537632
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
فیروزآبادی به ایکنا خبر داد:

افزایش 10 درصدی تولید محتوای مذهبی فضای مجازی در ماه محرم

گروه فضای مجازی: دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های مختلف و هدایت کاربران از سوی شورای عالی فضای مجازی، 10 درصد از تولید محتوای مذهبی در ماه محرم افزایش یافته است.

ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به افزایش 10 درصدی تولیدات محتوای مذهبی در فضای مجازی گفت: در بررسی‌هایی که در ماه محرم در فضای مجازی انجام دادیم، متوجه شدیم که 10 درصد از تولیدات مذهبی افزایش یافته است. همچنین تولیدات مطالب مذهبی‌ در فضای مجازی بسیار بالاست که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی افزود: ما سعی کرده‌ایم نقش‌مان را در هدایت کاربران در تولیدات مذهبی در فضای مجازی به خوبی انجام دهیم چراکه کاربران باید با یک خط متعادل در تولید محتوا قدم بردارند تا شاهد شبهاتی در این موضوعات نباشیم.

دبیر شورای عالی فضای مجازی تصریح کرد: جلسه‌ای مبنی بر هماهنگ‌سازی همه سازمان‌های کشور که بتوانند در ایام اربعین در فضای مجازی، فضای مناسبی را ایجاد کنند، برگزار کردیم تا در نهایت بتوانیم برنامه‌ای را طراحی کنیم تا با هماهنگی و همکاری میان دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی، شاهد تولید محتوای مناسبی در فضای مجازی و در ایام اربعین باشیم.

وی بیان کرد: فاز اول شبکه ملی اطلاعات رونمایی شد و امیدواریم فاز دوم آن را در ایام دهه فجر رونمایی کنیم. شبکه ملی اطلاعات می‌تواند نقش مناسبی در تولیدات محتوا داشته باشد چراکه از طریق شبکه می‌‌توانیم بسترهای بومی فضای مجازی را برای کاربران فراهم کنیم.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۰۹:۵۵
0
0
این نشانه علاقه و استقبال کاربران برای استفاده از برنامه‌های مذهبی و دینی در فضاهای مجازی است
captcha