اعزام 1350 دانش‌آموز گچسارانی به اردوی راهیان نور
کد خبر: 3537789
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵

اعزام 1350 دانش‌آموز گچسارانی به اردوی راهیان نور

گروه سیاسی: مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: هزار و 350 دانش‌آموز دختر و پسر از این شهرستان در سال تحصیلی 95 - 96 به اردوی راهیان نور دانش‌آموزی اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، سیدظهیرالدین پورالحسینی، مدیر آموزش و پرورش گچساران امروز، 24 مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اردوهای راهیان‌نور با استقبال خوب دانش‌آموزان روبه‌روست.
وی از اعزام هزار و 350 دانش‌آموز دختر و پسر از این شهرستان در سال تحصیلی 96 ـ95 به اردوی راهیان نور دانش‌آموزی خبر داد و تصریح کرد: این اردوها در راستای آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت و ارتقای نگرش دانش‌آموزان نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های والای شهیدان و جانبازان انجام می‌شوند.
مدیرآموزش و پرورش گچساران با بیان اینکه مرحله اول اردوی راهیان‌نور از امروز، 24 مهرماه آغاز می‌شود، عنوان کرد: این اردوها به عنوان ماندگارترین و تأثیرگذارترین فعالیت پرورشی و تربیتی است.
پورالحسینی در ادامه اضافه کرد: در این مرحله 400 دانش‌آموز دختر از محل سالن پدخندق گچساران با حضور مسئولان و اولیای دانش‌آموزان به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.
وی یادآور شد: در مجموع 650 پسر و 700 دختر گچسارانی در چهار مرحله اعزام می‌شوند.
captcha